Med Kjell Lönnås ljuva stämma ut i etern och ett glas glögg i handen... Om ett par timmar släpps puckuslingen i Karlstad... Lillördag.. Vi VINN ikväll.. Älska Timrå IK i med och i MOTGÅNG och i vått och torrt ALLTID ❤
Puckat: Ikväll tror jag att grabbarna måste dricka nitroglycerin o skita dynamit!! Och att ALLA tömmer tanken på energi då jävlar vinner vi! Kämpa våra stolta furor!!!!!!😈😈😈
JonteD: Vi gör ju den bästa perioden på bortaplan på länge, surt att ligga under. Färjestad lär väl höja sig i 2a. Kul att se att Palmbergs kedja fortsätter att skapa offensivt!
Sjukt. En hel arena som sitter tyst och skäms över sitt eget lags urusla insats. Möjligtvis en Oscarsnominering för årets filmning... Och ändå leder kaffebönorna med 1-0. Suck.
Ibland är ishockey sjukt enerverande och orättvist.
KiefD: en normalbegåvad domare tar ju för det han ser, tyvärr försätter man ju sig i en svår situation när man släpper till friläge och måste jaga den fria spelaren. Lätt för domaren att döma straff, svårt att fria när den anfallande spelaren flyger som en fågel i straffområdet.
Hardegård står ju för en kanonpassning men Rensfeldt börjar glida och sumpar friläget. Surt! Vi är lika bra som fbk men det är målen som räknas.
jå1: Det känns orättvist så långt. Resultatet alltså. Men å andra sidan hade jag deppat om vi hade ledat med 1-0 och motståndarna spelar som vi gör. Det brukar sluta illa då. Nu drar jag slutsatsen att det omvända gäller i dag. Hoppas logiken stämmer och att det rinner iväg i andra. Gärna 1-5 eller liknande. Hur har Drugge skött sig?
Woody: vad absurt att höra Cmore-intervjun med Färjestads tränare.
”Det ser ut att koka inom dig, är det underskattning av motståndaren?”
Då leder dom ändå med 1-0 mot en seriekonkurrent. På intervjuaren låter det som att dom spelar mot ett div.3 lag. Synd att inte alla motståndarlag underskattar oss lika mycket som Cmore gör.
Woody: Nu har jag inte sett hela matchen, men Hardegård hittar smarta lösningar i dag. Likaså Ohlsson ser pigg ut och med bra fart under fötterna. Eller?
Om ett par timmar släpps puckuslingen i Karlstad...
Lillördag..
Vi VINN ikväll..
Älska Timrå IK i med och i MOTGÅNG och i vått och torrt ALLTID ❤