sargad: Tror mycket i grund och botten handlar om självförtroende och förutsättningar. Lundin skulle fått mogna in i en roll som 3:e center, lite naivt av Nubben står jag fast vid att "chansa" med bygget på detta sätt.
Lika bra att ta ut målvakten direkt och släppa in 4-1 så man kan sluta leva på det naiva lilla hoppet. Hoppas att klacken vänder ryggen till planen nästa hemmamatch
Tråkigt att en som Lundin som man verkligen gillar och unnar framgång i SHL inte verkar räcka till(än så länge). Känslan är att han vinner 1/4 närkamper nu och i allsvenska vann han hela tiden dueller och närkamper vid sarg och kom ut med puck.
Zäta75: Inte bara ribba. Ribba - stolpe. Gjorde inte Hanzl det i straffarna förra matchen också? Man har inte flytet med sig när man skjuter ”Ribba-stolpe” två matcher i rad.
Andersson: De får inte titta på tvåor i efterhand, utan bara möjliga femmor. Är det inte i direkt anslutning till målet så _tror_ jag inte man får döma bort målet eller ta utvisning, därav min fråga.
Sedan är det synd att domarna missade det när det skedde.
Rallarn: En undran. Får de verkligen se sekvensen innan 1-1 på repris? Tänker att det var inte direkt i anslutning till målet. Att det skulle varit utvisning är solklart, men skulle de ens få granska det om de velat det?
Rallarn: Jag tror att det kan ligga något bakom ryktena att man letar en ny målvakt av hög kvalitet i Timrå som kan rädda oss. Nu tycker jag ändå Rajaniemi varit rätt bra. Johansson utlånad?
hockeyärnice: Frågan är vad som är värst: Timrås spel eller stämningen här inne. Jag tror jag tar en paus på några månader nu innan det blir Tyskland 1933.
JonteD: Man kan konstatera att det enda jag önskar mig av tomten i år är en fullständig överkörning av nolaskogsarna imorgon. På nivån att efter två perioder är det bara TIK-fans kvar i arenan och alla andra har gått hem. TV4 bryter ... | #Läs mer ·