Fy fan vad härligt, är egentligen från Stockholm och håller på Djurgården, men har tillbringat mycket av min barndom i Timrå och Timrå IK har blivit mitt andra lag. Det känns helt fantastiskt att se dem i SHL igen, det kommer kännas lite konstigt med mötena mellan DIF-TIK haha MEN FAN VA UNDERBART! :D
Olle: Har en känsla av att Lander spelar med oss i SHL nästa år. Lundin lovade att han blir kvar nyss hörde ni det? Skulle tro att Dahlen blir kvar också. Underbart!
Hahl Bundy 2.0: Zetterberg står och smilar som en farsa som just sett grabben eller tjejen sin avgöra en final…Lander, såg ni blicken? Han såg övertygad ut. Riktig laserblick.
Lub: Jo har tänkt att säga det innan med, Fredric Andersson har jag gillat sen tiden i Västervik då jag kollat dem live en del. Ödmjuk och hjärtat på rätt ställe. En värdig motståndarkapten helt enkelt. 👍
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
#BehållBoyce