Sputnik: So it begins: the battle for middle ear...äuum... for uppflyttning.
Hjärtat har jobbat på högvarv sedan man klev upp. Käkade fil och nervositet till frukost, drack en kopp ångest efter. Ångestdepåerna är sprängdfyllda redan nu. Sambon har visat tendenser av oro idag, inte för utgången av matchen. För min psykiska hälsa.
Måtte detta gå vägen!
7 matcher. 4 vinster. Allt som behövs. Kom igen nu Timrå!
Men hörni, nu är vi där, målet för säsongen uppnådd. Nu slutar vi gnälla och hoppas på en fantastisk matchserie där matcherna avgörs på planen och inte av zebrorna.
Lycka till mitt älskade Timrå! Vi hoppas och tror på ett lyckligt slut!
TimraStockholm: Ja, det här är en mycket bra inledning från oss. Vi kommer väldigt lätt igenom deras så kallade försvar också. Det gäller att få in pucken innan Poulin blir en vägg.
roger_sundsvall: det där såg man komma när pucken inte slås ur zonen. Tre gånger eget Timråspelare möjliheheten att ta sig ur zon. Men icke. Så ringer det ofta.
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️
Hjärtat har jobbat på högvarv sedan man klev upp. Käkade fil och nervositet till frukost, drack en kopp ångest efter. Ångestdepåerna är sprängdfyllda redan nu. Sambon har visat tendenser av oro idag, inte för utgången av matchen. För min psykiska hälsa.
Måtte detta gå vägen!
7 matcher. 4 vinster. Allt som behövs. Kom igen nu Timrå!