roger_sundsvall: Nu är det bara tuta och köra, full fart framåt osså kanske, tycker inte Poulin har varit märkvärdig utan vi måste göra det svårt för honom
TimraStockholm: Varför ger tikare upp innan matcherna än är spelade? Torska en match kanske, men nästa gång är det vi som har flytet. TIKARE GE INTE UPP!!
roger_sundsvall: Wow ett tröstmål.. Bortkastad kväll. 2 timmar av ens liv som man aldrig får tillbaks. Oerhört besviken på hur vi skiter ner oss ikväll.
9386: Alltså tyvärr måste jag hålla med. Han har potential, men spelar för omständigt och har inte det där drivet. Lodin tror jag mer på isåfall. Han vågar göra sin grej
Kerstin_k: Ja, vi måste vinna imorgon annars ser det väldigt tufft ut med 0-2 i matcher. Jag litar på att man bänkar junioren imorgon. Håller inte med orutin i såna här matcher som många har skrivit i forumet idag, även om det inte är hans fel att det ser ut som det gör.
Sputnik: man kan ju inte skylla på varken studspucken eller domaren för den här förlusten. Timrå faller på eget grepp tyvärr. Det är för svagt spel i egen zon. Det är svaga rensningar, det är stressat, det straffar sig mot ett lag som löven. Sen 5-2 där, det är lite ironiskt att löven får en chans och pang så sitter den i krysset direkt. Det kanske var en sån där spelare nubben hade behövt slanta upp för om man vill gå till SHL? Brown och Perron drar puckar rakt upp i krysset och Lööke/Dahlén drar dom i plexiglaset. In med Reinhart och sänk en nordamerikan nu.
297: skjut högt bra löven sämre Timrå men säsongen klart godkänd med den press dom haft på sig hoppas på minst 6 7 matcher chans finns som sagt skjut högt
Johansson har ingen lyckosam kväll. Vi var överlägsna i pet och dutt. Jag blir förbannad över spelarnas inställning. Jag blir förvånad över coachningen. Det är klart jobbigt att dom visar matchen på C-More över hela landet. Vi har många lövensupportrar här i trakten som kommer att håna oss i morgon. Olyckligt säger Harald när fucking Hutching hämnas med en klubba i nyllet på Svensson... Jo tjena. NI KAN FÅ EN HÅRTORK FRÅN EN BESVIKEN SUPPORTER I KVÄLL. Vakna nu för helvete TIMRÅ IK! Det här är inte ok någonstans. Svettas! KRIGA! Giv oss frid. I morgon är en annan dag.
Patrick Polly: Har aldrig sett Förstatkedjan bryta in på mål, förutom enstaka försök av Lundin/Lööke. Vi spelar i stort sett alltid på utsidan och fipplar med pucken. Vågar ta skott gör vi inte ens heller. Har sett likadant ut exakt hela slutspelet. Snarare tur vi tagit oss såhär långt. Mycket är tack vare andra spelare som vi kommit såhär långt.
Olli Nomadinen : vi bör i sammanhanget notera en inverterad skadefrånvaro också. Wedin har flest matcher under en säsong sedan 2015/16. Känns lite overkligt nästan.