1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591425 inlägg · 6216 ämnen

Finsk storstjärna på väg till Timrå

« · 641354 Till forumet

Sv: Finsk storstjärna på väg till Timrå
RTS:

Ja en länk skulle vara bra jag hittar inte ngt heller!

Eller är det i pappersform som du såg det i atonbladet?
Kommentera

Captain Crash: Tack för det!
Kommentera

El Maco: En månad kan vara lååång tid. Särskilt i vårt moderna samhälle och särskilt när månglarna i templet trissar priset till nivåer högt över kyrktuppen. Vem är det som betalar egentligen?

Det blir väl med spelarhallicken som ungefär som med flickan som på barndopet ville passa på att tacka alla som hjälpt till...

Trist om övergången faller oss ur händerna för att någon låtit förnuftet ta semester och samtidigt låtit tungan jobba övertid.
Kommentera

El Maco: Kockjanne vet tydligen vem som läcker, och han vidarebefodrar glatt det läckande materialet. Han bad mig dock bespara honom mitt gnäll... :)
Kommentera

arf: Jag kommer osökt att tänka på termen "nyttig idiot". I underrättelsekretsar är det oftast en person som används för att sprida desinformation.
Kommentera

ståpäls: jag forstar inte. Forsoker du saga att det INTE snackas for mycket bland timrainsiders? Eller var det ett allmant konstaterande att agenter ar giriga?
Kommentera

ståpäls: Jo, men vad jag förstått har han haft ganska saklig information att sprida. Kapanenaffären hade han finfin insyn i.

Där påverkade väl i och för sig inte informationsläckan situationen nämnvärt.
Kommentera

El Maco: Jag vet ingenting om kansliet eller andra insiders. Men det finns heller ingen här på HS vars ord jag tar för gott i det avseendet heller.

Att agenterna vill ha i gång en budgivning är vi väl inte oense om, eller?
Kommentera

Här kommer ST:s länk för alla som ville ha den...
Kommentera

« · 641354