1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590697 inlägg · 6217 ämnen

Fint främmande

« · 1077759 Till forumet

Sv: Fint främmande
mikenomad: Han sa tydligen till killarna att hockey och skådespeleri påminde mkt om varandra. Tror jag säker, i synnerhet i TIK:s fall. Måste vara skådisar hela bunten, för inte fan är det "vårat" TIK som uppträder där ute på isen match efter match...
Kommentera

Olle: Äh, nu ska vi inte låta så negativa. Det är väl kul att grabbarna får ha skoj och träffa en riktig kändis. Wow....Stormare...tänk va, det blir nåt att berätta för barnbarnen! Undrar om de hade autografblocken redo..? Det här var de verkligen värda!

Eller nåt.....
Kommentera

kakblad: Tråkigt, visst. Men bättre än att man inte gör någonting alls.
Kommentera

ante08: Hela Timrå skrattar.... åt dina åsikter... :D
Kommentera

-Gurra-: spelar ni korpen eller. Hela Sverige skrattar.
Kommentera

Om spelet på isen skulle förbättras av faktumet att jävla Stormare kommer på besök då är det ju fruktansvärt uselt, i så fall hade man väl kunnat låna Persbrandt från dramaten för veckor sedan. Eller varför inte skippa försäsongen totalt och skicka spelarna på kick off på Boda Borg eller något? Det ska ju vara en stämningshöjare!

Blir ju bara mer och mer lekstuga av det här...
Kommentera

Tråkigt att de ska behövas utlovas ett pris för att spelarna ska tagga till och förbättra attityden på deras arbetsplats!
Kommentera

Heleniz: Krossa Brunass...!
Kommentera

Jag tycker att det är hur häftigt som helst att självaste Peter Stormare tog sig tid att besöka grabbarna och försöka peppa dem. Som Bagarn sa i ST "Det här känns som en nytändning för oss". Jag tror absolut att det var något sånt här som behövdes, något oväntat liksom.

Nu jäklar laddar vi för torsdag och tre välbehövliga, fräscha poäng =)
Kommentera

kraft: Jag skulle med lätthet kunna sätta mitt ena lillfinger på att du inte skulle tacka nej till en gratis resa till Hollywood.
Kommentera

kraft: Funkar det skiter jag fullständigt hur de gör... ;P
Kommentera

Tycho: Jävligt bra initiativ må jag säga. Tänder inte grabbarna till nu då är fanimej en defekt i skallarna på varenda en i laget. Nu skall det fullkomligen spruta glöd framöver =)
Kommentera

Tycho: Spelar vi i elitserien,eller är vi med i björnligan?
Eller som pappan sa,ta i nu på matchen i dag,ska vi köpen en maxbox sen....
Kommentera

-Gurra-: En attitydtävling har också utlysts... =)
Kommentera

Fint främmande
Häftig läsning i dagens ST. Detta var ju minst sagt en glad överraskning :-). Hoppas dessa herrar stannar ett par dagar nu under uppehållet. Det kan ju vara den inspirationskälla som laget behöver för en nytändning.
Kommentera

« · 1077759