Forward: Jag tycker det står överallt så jättestort att de kommer att live-sända alla elitseriematcher - på webben......de har de ju gjort i ett par år nu, skillnaden är väl bara att de bytt leverantör, eller kommer hockeyligan oxå att sända.....
Rox: ja man kan ju iallafall hoppas att det blir bätre kvalite på sändningarna förra säsongen var det mycket strul för mig iallafall hur var det för andra undrar jag?
kungsbacka: Det funkade helt ok för mig på 8Mbit men man kan hoppas att t.ex. rapportörer från Stockholm byts ut. De som refererade slutspelet mellan DIF-TIK var ju helt rudis. Man satt mer och retade upp sig på dem än följde med i själva matcherna.
Herminator: Men med tanke på att allt sändes gratis med frivilliga, lokala kommentatorer får man nog mest bara vara glad att man fick höra. Högre krav får man nog ställa den dagen de börjar ta betalt.....
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀