1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591455 inlägg · 6216 ämnen

Foppa sjuk

« · 438507 Till forumet

Foppa sjuk
Kul. Fullsatt Globen pga av honom så e han sjuk HIHI... Undrar hur många som inte hämtar ut biljetterna!!!!
Kommentera

Sv: Foppa sjuk
TIK-Supporter: Haha de va riktigt roligt att höra
Kommentera

RavenLord:
Lillstackarn, nja
Kommentera

Per HApps: Stackars satar... Måste vara som att köpa biljetter till en konsert med Lena Phillipson och så får man The Hives som kör "Walk idiot Walk" hela tiden i stället...
Kommentera

Smokey: Tror iofs (trots att jag är en sån däringa cyklop) att jag inte hade blivit alltför ledsen ifall jag hade behövt lyssna till The Hives trevliga lilla schlagerdänga istället för att beskåda hon med det där surhetsvärdet. Hade det dock varit tvärtom så hade jag nog kunnat sträcka mig så långt som att jag skulle sagt det vulgära svärordet "Fasiken" och gått ut och köpt mig en öl eller fyra istället.
Kommentera

Paddan: Håller med... Men Lena och Foppa framstår ungefär som lika kännsliga;) "Det gör ont, det gör ont..."
Kommentera

Smokey: Hmm, är inte det där egentligen reklamtexten för att locka åskådare till ert fina supporterderby? Fast då med utropstecken efter "Det gör ont, det gör ont"...
Kommentera

Paddan: Visst gör det ont att spela mot Timrås supporterlag. Ärkesundsvallaren Moverare är fortfarande blå och gul...
Kommentera

Smokey: Halleluja påre. Apropå biljetter dårå så har jag 6 plåtar över inför kvällens match för 150 bagis stycket. Kanonplatser...

Ring mig om nån är intresserad. Mobilnummer har ni på min profil inlagt på ICQ-nummret....

Timrå IK är dom bästa - heja heja MoDo o Brynis...
Kommentera

Smokey: Hmm, han har alltså med andra ord fått en permanent Sundsvallströja.
Kommentera

Det gick snabbt, nu är biljetterna sålda.

Negotips: Timrå IK - Brynis.....0 - 9
Kommentera

mike66: Ser många olika stavningar och namn för Brynäs men kärt lag har många namn som sagt ;)
Kommentera

mike66: Otroligt! Trots att Foppapojken är sjuk så går det ändå tydligen att kränga plåtar... Trodde ett tag att hela serien skulle stanna upp.
Jag tror Brynäs kan klara tvåsiffrigt i kväll... 1-11. Nu är Timrå under isen.
Kommentera

Smokey: Inför kvällens match gav jag bort min slipsnissesittplatsbiljett.
Jag är ingen sniken kärring inte, thi thi.

Förlorar vi ikväll är det mitt fel................frisk=sjuk.
Kommentera

« · 438507