1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590301 inlägg · 6216 ämnen

Foppa till operation

« · 491949 Till forumet

Foppa till operation
Tydligen så har glasliraren gått sönder igen .. båtbenet är av, blir väl borta rätt så länge då?
Kommentera

Sv: Foppa till operation
actionleif: 6 månader om båtbenet gått!
Kommentera

actionleif: Otur...
Kommentera

actionleif: Hållberg missar väl resten av säsongen pga samma skada? Så stämmer det så borde nog Foppa spelat klart iår, då blir det nog en snyftig krönika från Hr Wennerholm imorgon.
Kommentera

Frella: jo, han kommer att gå under. Förmodligen tycker han nog att det är lika bra att lägga ner hela elitserien, eller kicka ut Linköping pga de var laget som "fick honom" skadad. Stackars Wennerholm
Kommentera

Tråkigt tycker jag.
För mig är det en skön rivalitet mellan MoDo och Timrå som jag tror båda föreningarna tjänar på. Det blir lite action i länet. Så samtidigt som jag muttrar om foppa när modo lirar mot timrå så tycker jag att det är synd att en sådan spelare inte kommer att vara med i slutspelet. För en final mellan tik och MoDo skulle ju vara grym, där tik vinner i fyra raka och kör över modo på hemmais med 6-0 och blir svenska mästare..

Tycker jag då.

TG
Kommentera

Tant-Gert: Är ju egentligen grymt tråkigt. Han är en annan sort lirare nu. Förr såg han aldrig upp. Det gör att han tappar tempo.
Hoppas verkligen att han kan komma igen. Alltså den gamle "Foppa".
Han som aldrig såg upp.
Kommentera

El Aka Ali: Gläd er inte åt foppas skada för mycket.Det kan ni få äta upp i slut spelet
Kommentera

« · 491949