Annaaa: De är personliga ifall du tappar bort biljetterna. Enligt tickster. Biljetter som köpes via Tickster är inte personliga om det inte specificerats av arrangören.
Vanligtvis kan de överlåtas till en bekant eller vän utan problem. Det är endast om biljetten skulle tappas bort vi kommer behöva den ursprunglige köparens uppgifter.
Exempel på biljetter som kan vara personliga: årskort, medlemskap, vissa bussbiljetter och liknande. Konsert-, teater- och festivalbiljetter är i regel inte personliga.
Annaaa: man skannar qr koden/ biljett koden har aldrig varit med om att man frågar efter namn som biljettkontrollant. Men du kanske är snygg så det kanske finns ett socialt intresse.
russkiy medved blyat: bättre tips, just för hockey är Onhockey.tv Rekommenderar att installera adblock eller Brave webbläsare för att slippa popup-fönster, samma för fawanews.
angeroath: kollat live sport på st. Inget om dessa matcher. Inget på Expressen livesport heller. Och inte på tv4 play . Hade kunnat se live om det inte började kl 17. Hinner inte från jobbet. Surt som fan
Rödluvan: För att de som inte kommer in på NIU ska ha en möjlighet att spela kvar i distriktet. Man spelar i Kovland. Sedan håller man plats öppen i Timrås J18 för eventuella late bloomers som ändå kom in på LIU. NIU är kvar som vanligt.
Zoogin62: Det blå runt TIMRÅ är väl ett måste för att lyckas särskilja det från alla övriga reklamblaffor runt om så att all text ej flyter ihop. Dock kommer jag aldrig uppdatera mej med en ny replika förrän den dagen klubbmärket sitter framtill på tröjan.
Mappe: för mig räcker det om laget tar Guld oavsett klädsel. Men visst håller jag med om att det är fult med blått runt TIMRÅ och även att tallarna ska vara med.
Nu är ju jag inte på långa vägar så estetiskt högutvecklade som många andra här inne är, men jag tycker att de är snygga. De blå konturerna är tilltalande så till vida att, de skiljer TIMRÅ från alla reklambaserade företagsnamn som omringar. Jag har även alltid tyckt att de vita bortatröjorna är snyggare än den röda hemmatröjan. I år är inget undantag. Vidare så har jag gått till Specsavers.
Tom Topp: Ett rejält lyft jämfört med förra året och då menar jag den helröda. Blå linjen runt halsen tycker jag är helt ok. Den vita är ingen favorit, men ändå en smärre förbättring.
Propagandus: "Extra frustrationspoäng på att redigeringen på den "häftiga reveal"-videon enbart går ut på att göra det svårt att se designen"
Sen, varför i hela helvetet kör man inte med nya damaskerna om man ska visa skiten med en flashig film? Orkade man inte fixa eller vad är det frågan om? Lander står där med vita damasker till röda tröjan, ser så jäkla B ut. Dom syns ju på lagfotot, så man har dom ju tillgänglig.
Mappe: Jag åkte på den där Olli-pandemin.. Hejar på ett annat lag i Allsvenskan, men blev nyfiken på laget med denna tränare efter att ha sett några klipp här och där först. Sen började jag att kolla på YouTube på lagets träningar och ... | #Läs mer ·