Olli Hahl: Vi ställer alltså upp med ett lag som på sin höjd är HA-mässigt. Det resultatmässiga värdet av kvällens match är noll och intet. Kommer inte ens se matchen
Olli Nomadinen : Nej, det är väl ett bra tag sedan man kunde tagga till max till ett derby i SCA-Cupen. Det känns ju oerhört långt till att matchtröjan åker på t.ex. Back in the days (-80- och -90-talet) var det ett måste att vara på plats. Vi är väl inte riktigt där nu längre.
Rip Kirby: ja denna turnering blir mer och mer ett nostalgi-jippo. Möta ett HA-lag är väl OK och Modo är ju i SHL (på besök) men Bobbarna från div1... vad förväntas man träna på här? Powerplay?
Olli Nomadinen : såg modos j20 slå sundsvall igår, likt det ni kommer idag, och ja, det var på riktigt supertråkigt och gav inte mycket alls. a-lagsspelarna åkte och försökte att inte bli skadade, juniorerna bevisade att dom håller hockeyettanklass. so? :)
Olli Hahl: Står fast i det jag skrev om Modo igår och det Timrå gör idag, dålig stil emot cupen och fansen som kommer vara på plats. Ja, knappast en match man vill se.
9315: ja men turneringen har ändå anor värda att fortsätta vårda och vi kan ju ogärna slänga ut dem från deras egen turnering. Däremot kanske Svall borde bjuda in typ Mora och Piteå istället för oss och Modo. Sedan kan Timrå och Modo köra ett dubbelmöte istället
Cobbel: Du menar att använda hjärnan och inte förstöra för alla som är där? Helvetes jävla wannabe-hulliganer, dra till stockholm och kolla på fotboll istället
Rödluvan: Samma men det sas iaf till slut att det kom från TIK, lär väll få veta då dom är tbx hoppas jag.. Så otroligt jävla hjärndött oavsett, fan va less man blir
Cobbel: båda lagens "firmor" kommer bjuda på ett episk knytnävsslagsmål på parkeringen efteråt dock. Eller firmor och firmor mer troligen två koleriska 50 plussare som inte kommer överens vem som har företräde ut från parkeringen
Modano: portad och återbetalningsskyldig till alla som lagt ner pengar och tid på biljetter till match samt betala klubbens kostnader pga detta, MINST! Skrik "hata valfritt lag/stad" bäst man vill men gefan i att förstöra för andra hockeyällskare!
Med all annat skit genom åren kan man väll åtminstonde ha lite respekt för varandra kan man tycka.
Andersson: intern hantering av alla grupperingar på ståplats att få slut på det här, sätta upp gemensamma regler om vad som gäller för den som ska vara på ståplats och driva linjen hårt
Andersson: Det finns flera som blivit avstängda som jag förstått det genom åren.
Det tråkiga är att det brukar vara en del "betydelsefulla" supportrar för stämningen i övrigt som bidrar med sång i klacken. Om man poletten bara kunde falla ner nån gång att det inte är så smart att dra av en bengal inomhus med brandvarnare etc.
Sputnik1: Hjälper inte heller att då krafttag tas mot dessa individer så ska det bojkottas matcher och skit för det helt plötsligt är "orättvist" att någon fått ta konsekvenser för sina handlingar oavsett vad det är
Erre92: Spelar ju ingen roll om det är Arne , 87 eller självaste klackledaren som missköter sig . Ut med packet bara , "välkommen" till SCA Arena efter nyår
Filip Hållander. Två ass idag men hur gärna hade man inte bytt bort dem mot ett mål istället. Jag älskar dig av hela mitt hockeyhjärta för hur du är där ute. Du är helt oförvanskad, helt och hållet pålitlig. Den dagen du drar till NHL ska ... | #Läs mer ·