10473: han gjorde det? Det hade jag faktiskt ingen koll på! Tycker bara att han ser allmänt slö ut när det inte vankas målchans, samma typ av spelare som Rattie!
Labban: Friberg är 31 bast och har bara gjort en 30+ säsong i SHL. Normalt sett gör han 22 poäng, förra säsongens poängskörd är en stor avvikelse sett över tid. Tveksamt om han är topp 10 ytterforward i SHL tycker jag.
Dubbeld: Jag vill bara förstärka att jag alltså ser noll prestige i om jag har rätt eller fel i det här, men jag tycker det vore bra märkligt om Leksand sätter fel tid på en match man själva arrangerar? "Bara jag"? ;)
Rip Kirby: Hahah nejdå, tänkte bara slänga ut hur ?korrekt? information ser ut att vara från S H Ls egna kanaler; Men de är la någon som fetknappat 3an på tangentbordet.
Som Zoogin skrev så står det ju 13e under Leksand medans de står den 12e under Timrå lol
Zoogin62: För att vara på den säkra sidan tog jag kontakt med Timrås kansli via mail. Svaret lär väl komma imorgon när vederbörande checkar in på kontoret ;)
1 Färjestad BK 2 Skellefteå AIK 3 Luleå HF 4 Frölunda HC 5 Växjö Lakers 6 Timrå IK 7 Rögle BK 8 Leksands IF 9 Örebro HK 10 Linköping HC 11 Malmö Redhawks 12 Brynäs IF 13 Hv71 14 Inavelshelvetet
Timrå IK Support : Ser mycket realistiskt ut. Men tror du verkligen att "Lakarna" kommer så högt? Jag tror så här. 1: Färjestad 2: Skellefteå 3: Timrå 4: Luleå 5: Rögle 6: Frölunda 7: Linköping 8: Brynäs 9: Leksand 10: HV 11: Malmö 12: Växjö 13: Örebro 14: m0d0