1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590888 inlägg · 6217 ämnen

Försäsongen 2014

« · 1626752 Till forumet

Sv: Försäsongen 2014
7-3 i går alltså. Ett visst styrkebesked ändå. Synd att det inte blev någon cupvinst, men vi har nog med inteckningar i den där. Det är ett SM-guld man vill ha! Något vi borde ha vunnit under 00-talet, men icke... Nåväl, vi är bättre än Bobcats. Gott så i dagsläget.
Kommentera

DJ Hemp: Vann vi? Det va bra det. När kör vi nästa match?
Kommentera

SMÅLAND:

Ja, 7-3. Sedan premiär mot Mora 10/9. Jaji...
Kommentera

DJ Hemp: En föga oväntad sak med derbysegern var väl annars att hemmaklacken som vid läge 2-0 och 3-2 högljutt markerade sin närvaro sedan pep iväg i den andra pausen bara för att aldrig mer återses. Annars brukar ju dom häckla oss med ramsor om medgångssupportrar och liknande.
Kommentera

Rip Kirby: Jag gillade banderollen " Vi står upp för Sundsvall " Sen helt plötsligt försvann grabbarna..
Kommentera

Rip Kirby:

Sundsvall Fans är inte vad de en gång var. Mest på ont, tycker jag. Redan hösten 2010, när jag wallraffade bland dem på Jack's Bar och i arenan, kändes det rätt så avslaget. Inga "Hata Timrå"-ramsor hörde man ens. Däremot en om att "vi inte kan åka ur". Men det var precis vad man gjorde den säsongen. Det hade varit intressant med ett par laddade derbyn nu i höst, men av fredagens resultat att döma verkar vi vara numret för stort för Bobcats.
Kommentera

DJ Hemp: Gött att höra :-) Nu ska jag ladda upp ordentlig i källaren! Det blir en lång härlig höst/vinter :-) Ser bra ut i år o jag e optimist javisst sa fröken höger till fröken vänster som e skönast :-D
Kommentera

Timrå, Vita Hästen och Västerås återstår att placera.
Kommentera

Kongo:

trea sexa eller tolva då  , undrar vad det blir ?

Kommentera

Andersson: rimligtvis tippar de Västerås 3:a, Timrå 6:a och Vita hästen 12:a.
Kommentera

dr-nix: Lite orilig över att vi har så få spelare, en ordinarie A-lagsmålvakt och bara 6-backar som det ser ut med Stenqvist kroppsproblematik....Tycker att

man redan borde ha några lån på plats.

Kommentera

Bloggrin tror på en spännande fortsättning.
Kommentera

« · 1626752