Woody: Ja ni spelar otroligt bra ishockey med tanke på det är eran första match för säsongen. Vi får nog träna lite mer ni har ju fått behålla stommen men vi har väl 17 nya. Men det skyller jag ej på ni är och har varit klart bättre hela matchen kunde lika gärna trillat in någon mer puck.
Timrågogogo: Du menar nog ex Sundsvall hockey back såvitt jag vet har aldrig Tommy Engström spelat NHL? 😀. Däremot hans store bror som avslutat karriären.
Jag kan rapportera från Nordkorea att Modo är nedtränade och inte lika taggade som Timrå. Det är förklaringen just nu. Den här analysen kan ändras beroende på hur matchen utvecklas.
Jensen_12: Haha. Underbara kommentatorer. De lyckas hitta en koppling till Modo på alla i hallen. Jobbade inte hans mormor i sin ungdom på matbespisningen i skolan i Domsjö? Och nu gjorde stjärnan mål! :)
Silly: nja, är uppbokad kl 21...och vissa källor säger att Sture fortfarande har några sidor kvar. Vågar nog inte riskera en hunka och sen bara få se 1a perren.
Jensen_12: om den inte går i analogformat på ettan eller tvåan får det va! Hålla på med data och skit, nädutack.
Trots grav hockeyabstinens tror jag att jag skippar matchen. Inte för att jag inte vill sponsra modo (jo lite), men för att tidiga träningsmatcher inte brukar säga ett pillekvitt. Försäsongskungarna brukar abdikera lagom till säsongstart (glänste inte Tim "vekare-än-vek" Wahlgren ifjol t ex?), och dom rutinerade rävarna glider på halvfart. Sen lär det vara hafs och slafs, i a f från Timrås håll.
Med det sagt ser jag framemot täta rapporter här i forumet. All-star-Hugo är man ju extra nyfiken på.
Timrågogogo: det är det jag inte vet. Bar mofftak verkar mena att det sänds på solidsport och att de sändningarna brukar gå att casta till TV, så jag utgår ifrån det.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·