Spock: Ja, att man prioriterar intervjuer med båda lagen i stället för att låta 'spelarkorrar' jönsa omkring och att man har vettiga inslag i periodpauserna gör ju att cmore inte tar det seriöst. Men samarbetar man med TV4-koncernen blir det väl lätt tramsigt.
kulltorp: Kulltorp Hockeysnacks kung på syrliga kommentarer och har en förståelse som är underbar ..trångsyntheten tar över när det inte går på hans linje . Man tacker .. Du vet att det är vänskapsmatcher nu ..jag vet det
Costanza: Historia är bra men det är i nuet det händer. Just nu dricker jag kall öl och njuter av hur vi klädde av er igår. Ni hade inte en farlig målchans på hela matchen enligt kommentatorn vilket måste vara rekord i hockey på den här nivån.
Behöver jag motivera det här? Spås göra över 100 poäng av sportchef Kent ”Nubben” Norberg (något skämtsamt ska tilläggas), men man förstår varför den rutinerade Timråledaren tror Dahlén kan nå höjder som ingen annan gjort i allsvenskan. Rapporterna skvallrar om en extremt motiverad och vältränad superstjärna.
”Vältränad”. Verkar som att Adam Johansson på Expressen och JFK har olika källor.
Timrågogogo: precis, det där skägget kommer många få brunt i kalsongerna av. Han ser oneklingen respektingivande ut. Jacke ser oxå ut att ha skön pondus.!
Timrågogogo: Hoppas han låter skägget växa vidare och att han fortsätter att ställa sig framför motståndarnas målvakt.Skulle vara kul att se en fight mellan Svensson och Rahimi. Vem har det längsta skägget och vem inger mest respekt?
Tikkare: Per Svensson gillar även att parkera framför motståndarnas kasse tydligen. Såg ju igår när han ägde modobackarna ett par tillfällen. Skägget skrämmer och ingen vågade röra honom.
Franko: en vinst är alltid en vinst som du skriver, Men när man möter ett lag som håller samma kvalite som sitt eget J-20 lag (medelmåttig allsvensk) så ska man inte skena iväg. Det är klart att High Heels HC kan höja sig under sässen om man får in lite kvalite i laget. Sen är det kul o se Hugo Styf vill visa upp sig, hade grabben tränat o legit i lite bättre o vässat sina skills kanske han hade haft Timrå tröjan på sig men nu får han nöja sig med där han är.
Knylan: Hålla på och fjanta på med att byta design på ställen är trams, vi borde alltid se ut som detta vackra försäsongsställ... Större font på bröstet och bredare rött på ärmarna bara. Så såg TIK ut när jag startade att ÄLSKA dem, kleta på lite FjällBrynt bara så är det fulländat... ;-) Vitt hemmaställ, ja för satan, skit i psykologin som säger att vi ser STÖRRE ut i rött, vita ställ är vackrare, rött kan vi SKRÄMMAS med på bortaplan... :-)
Vi går upp i år. Jag känner det på mej. Det här laget kommer bara bli bättre och bättre! Verkar vara en härlig harmoni i laget. Kul med 4a producerande 5or. Målvakten såg säker ut. Freddan ser glad ut. Per "skägget" Svensson kommer hålla rent framför kassen.! Det här ska bli spännande.
Costanza: Gillar din distans till verkligheten, är distansen sann eller lika samma som Sidsjöns sjukhusets sanningar, men kul att du gillar Hugo. Såg inte matchen själv men väl mött i vinter!
Franko: Otroligt nog vann ni mot världens bästa klubb. Då har ni också Hugo Reinhardt som ingen kan stoppa i dagsläget. Makalös spelare. Aldrig sett sån dominans förut...
rabon: Kalla sig själv för Kung, vilket man med andra ord gör som modoit, när man i själva verket fallit ner i avgrunden efter all självförgudelse. Har bara ett ord för detta - CRINGE
Vissa är bara såhär, dem är störst bäst och vackrast just för att dem är dem. Det bara är så ur deras ögon.
Översittare kommer aldrig dit dem vill i slutet av dagen, tur det👍
rabon: MoDo är världens bästa klubb. Nog kan ni få vinna lite så att det känns bättre för er. Hitta på fiktiva VM-finaler på försäsong mot dumma MoDo är ju inte så moget.
Nåt som jag märkt på Modo som klubb överlag, otroligt självförhärligande, väldigt illa när man inte ens simmar högst upp. En stor anka i en liten pööl är väl bäst antar jag...
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen