actionleif: Heh roligt det där för er som kan gå :P
Säg mig björn eller någon annan som kanske vet: När tror ni bussen till linköping avgår från E.on? Alltså på nått ungefär. Måste veta pga att jag måste hinna fixa skjuts och så.
Per HApps: Alltså hur fubkar det med "indrivning" av medlemsavgifter. Jag har varit medlem i jag-vet-inte-hur-många-år och jag får varje år tjata mig till att betala medlemsavgiften i SK.
I år så gjorde jag inte det så jag finns inte med vilket jag tycker är synd. Alltså jag kan nog hitta PG nr och så på hemsidan, det är inte det. Men för att nå "några till" medlemmar så måste man nog försöka att smida det man redan har först!
T T: Vadå'rå? Om man hade förhinder då? Var det ingen som vågade ställa några intima frågor? Här har det gnällts och undrats över både det ena och det andra och då tycker man väl att ni som var på plats kanske kunde framföra endel av det som skrivs här.
actionleif: Om vi är på slutspelsplats vill säga, forsätter vi med denna kräftgång så är inte slutspel en självklarhet, känner mer oro för kvalserien tyvärr.
actionleif: Om inte den trend TIK är inne i får ett abrupt slut snarast efter uppehållet är inte ens en slutspelsplats säker längre! Gapet ner under strecket är väl runt 14-15 poäng och det kan snabbt vara uppätet med det spelschema som är i januari!
actionleif: Det här är säsongen som kastades bort! Visst, osannolikt med skador har det varit. Men så här i eftertankens kranka blekhet kan man väl konstatera att inte många poäng hade förlorats om man chansat med J20-spelare i större utsträckning istället för att fullständigt slita ut det material vi har. Nu står vi där, med ett gäng skadade och halvskadade spelare och ser lag efter lag glida förbi oss...
Lugn!
Din tid kommer!
Då är det vi som inte kan gå på fest för att vi inte blir utsläppta från servicehuset!
;-)