1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591464 inlägg · 6216 ämnen

Förslag till Supporterklubben och Timrå IK

« · 813297 · » Till forumet

Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
actionleif: Inträde 100 kr tillkommer..
Kommentera

Hela 12 st har anmält sig till en resa som i stort sett är gratis att åka på, förvisso en torsdagsmatch som ställer till det, men folk har ju kunnat åkt på vardagar förr..

Mora IK - Timrå IK
18/1 kl 19.00
Pris : 50 kr
Anmälan till Roger på 0703607971
Kommentera

Metal Guru: Nått sånt ja.

Det kommer att bli stenhårt därner, men realistiskt sett är det mellan DIF, MIK, VF, Luleå och SAIK. Det är helt enkelt inte realistiskt att alla dessa lag tar fler pinnar än LHC, BIF eller TIK

men, men,men...efter de senaste månaderna utesluter jag ingenting
Kommentera

lincoln:
Du har en poäng här. Om du kikar i Moras bok bjuder jag se'n ett tag på en formtermometer. Det som är tydligt där, är att det är ENORMT svårt att plocka trepoängare.

Just nu har INGET lag i ES plockat mer än fem trepoängare på sina sista tio matcher. Då blir rörelserna inte så våldsamt stora när alla är - tja - ganska jämngrå. Egentligen.
Kommentera

Jag tror att det man glömmer när man spanar i tabellen är att det är rätt många lag bakom TIK. Det tog tre fyra av topplagen 10-15 omgångar att käka ikapp 12 pinnar. Vad ska det ta fyra säckgäng att plocka ikapp 12-13...

Om vi dessutom kommer igång och tar åtminstone nån pinne under den tiden så.. Nä - det kan nog bli slutspel av det här.

Har ni sett att de får tokryck en och en under oss? Dvs ibland tar VF 4 raka, ibland Mora, men så länge det är ett lag i taget och så länge de sedan faller tillbaka i bottenträsket känns det hyggligt lugnt...

...tror jag...
Kommentera

Varför inte använda sig av eldbägare?
En eldbägare som kastar upp brinnande stjärnor. Lämpar sig dock ej för alla lokaler p.g.a. att höjden är mellan 8 och 10 meter. Men i e-on är det ju 15 meter upp till lysrören
se länk
Kommentera

Eloge till Andreas Backlund för den nya introfilmen och till Hassebo som knåpat på musiken. Bra jobbat.

Nu fattas det bara att man byter ut babyfontänerna mot några som fungerar bättre för endamålet.

Det hänger en lampa med ett färgat glas i med örnloggan uppe i taket, varför inte använda sig av den?

Porrbollen borde väl kunna göra en nystart på resten av säsongen tillsammans med ett antal linjeraketer uppe i taket vid spelarantren!

För som det är nu kommer vi inte ens att få ett plus av Anrell när han kommer att betygsätta timrås "intro" vad det lider.

Det finns ju grejer liggandes som skulle lyfta hela introgrejen, varför inte använda sig av det?
Kommentera

actionleif: STORT GRATTIS till utmärkelsen till ALLA i supportklubben !!
VA ROLIGT !! ...i NÖD och LUST
Kommentera

T T: Ett snyggt kvitto på allt nerlagt jobb, starkt jobbat , suppert! (c;
Kommentera

Stort att bli prisad av Västernorrlands Idrottsförbund. Snart kommer det nog in gratulationer från den norra länsdelen också...
Kommentera

actionleif: Härligt! BRA JOBBAT! :)
Kommentera

T T: Även om de kostar 50 kr för resan o sedan tillkommer biljettpriset oxå (Vilket jag tror att dom menar). Så är det mkt billigare än va de brukar kosta annars..
Kommentera

T T: Mmm, jag måste fråga pappa...
Kommentera

Ambroo: Tycker du att det är för dyrt annars?
Kommentera

T T: Näe, men man kan ju hoppas att formulering är felande. Nåt i stil med att det kostar 50 spänn att åka + att inträdet är betalt...
Kommentera

Ambroo: Inte är väl plus och inklusive samma sak?
Kommentera

actionleif: Fantastiskt roligt!

"50 kr + inträde!!" Alltså, ink. inträde?
Kommentera

actionleif: Stabilt och jättekul! :)
Kommentera

T T: Grymt roligt och välförtjänt. Hoppas att pengarna kommer väl till nytta och att involverade personer suger åt sig. Grymt gott!
Kommentera

actionleif: Jättekul! Bravo alla!
Kommentera

actionleif: Fantastiskt roligt och mycket välförtjänt!
Kommentera

actionleif:

GRATTIS!!!!!!!!!

Detta är verkligen välförtjänt.
Eftersom det är matchreferat på nätet som gäller när kära TIK lirar hemma så uppskattar jag verkligen klacken och den atmosfär som Ni skapar i hörlurarna.

Än en gång GRATTIS och fortsätt stötta laget!!!

Nu tar vi dom i vår och visar var skåpet skall stå!
Kommentera

titt va billigt de blev!

Torsdag 18/1
19.00
Mora IK - Timrå IK

50 kr + inträde!!
Passa på!
Otroligt subventionerad resa!
Kommentera

Jen: Denna fina överraskning kommer givetvis att gynna ER supportrar :)
Kommentera

actionleif:

SUPERSKOJ!!!
Vi får gratulera Er eldsjälar, och oss andra som "bara" hänger med..
Kommentera

actionleif: synd att det inte vart 18 på den bara ;)
Kommentera

actionleif: Hoppas att alla ni som röstade för en supporterfest verkligen köper sina biljetter nu!

www.tikare.se/nyheter/?nid=337
Kommentera

Biljetter till Supporterfesten finns att köpa nu!

Kontakta mig eller någon annan i styrelsen för att få tag i en biljett!

150 kr och då ingår tacobuffé och en dryck
Festen kommer att äga rum på Players i Sundsvall den 10 februari

100 platser finns

Jag nås på 0706806269
Kommentera

actionleif:

PASSA PÅ ATT ANMÄLA ER SÅ VI MÖTER NYA ÅRET PÅ BÄSTA SÄTT!!!
Kommentera

Lite nytt inför LHC resan

Nedsatt till 250kr
Minst 40 st för att resan ska bli av

Vid resa:
Avgång E.ON 9.00
Avgång Navet 9.30
Kommentera

actionleif: Jag har inget emot aktiviteter för yngre men alla har vi varit barn så även jag. Och man får snällt vänta på sin tur alternativt göra som jag böna och be till krögaren om att få komma in (vilket jag gjorde till Micke Huss på Akva) mot att jag enbart drack CocaCola hela kvällen (ett löfte jag infriade) även om de allra flesta försökte bjuda mig på bärs =)

Nu är man legal så att säga och har inte längre de bekymren. Så jag tycker liksom frågan känns irrelevant.

Vill man ha en fest så ordnar man en. Jag har i åratal försökt arrangera grejer men intresset är minst sagt svalt och därför har jag nu lagt ned mitt engagemang på den fronten.

Finns det bara ett intresse och då menar jag inte bara svammel utan ett konkret intresse där faktiskt folk förbinder sig att dyka upp kan jag överväga saken ppå nytt igen. Men fram tills dess...

Off Topic: Hett julklappstips till hugade spekulanter äR: Musikalbiljetter till "I hetaste laget" för ni som inte redan sett den.

Jag såg det ikväll och det länge, länge länge sen sist som jag skrattade som ikväll....

En helgjuten föreställning!

Over and out.
Kommentera

Ann: Musikpolisen menar du, nej det blir inte så.. skulle ha kostat lite mer än vad det smakade tyvärr.

Sen så kan man älta supporterfest med alkohol kontra supporterfest utan alkohol om och om igen till dödagar.. men nu är det så att denna fest kommer att innehålla alkohol och att krögaren har valt att sätta åldersgränsen till 20 år vilket jag tycker känns lämpligt.

Sedan vet man ju aldrig om det dyker upp något för alla åldrar längre fram.
Kommentera

Ambroo: Kommentar överflödig :-)
Kommentera

actionleif: Blir det någon typ av band?...Alltså musik pratar vi nu...eller ska vi bara skråla själva:)Bandet i somras (nu minns jag inte vad dom heter) efter supportermatcherna i fotboll va ju annars toppen...
Kommentera

Knylan:
Nu var det ju ändå åldern som var på tapeten, inte om man har rätt ålder eller inte.
Är det bara Zingo som gäller fortfarande ;)
Kommentera

-Gurra-: De kan väl samlas i cykelrummet på Mellangatan 40? Där brukar det iaf vara blandade åldrar och det bjuds allt som oftast på både det ena och det andra och det oavsett om du har åldern inne eller ej. Dessutom så är det ständigt ett helt gäng legender ur A-laget på plats...
Kommentera

ernie eagle: Då tycker jag att du ska förklara för mig varför det inte skulle vara möjligt för Supporterklubben att anordna en helt alkoholfri fest/sammankomst där yngre fans kan medverka under hela kvällen. Varför ska de yngre fansen behöva bli undanskuffade och behöva bilda en egen kommitté för att få gå på supporterfest ??

Du skulle alltså bojkotta en fest enbart för att det inte blir någon alkohol inblandad, är det det du menar ?? Självklart ska vi ha valfrihet, men om det är det du är ute efter så sa du emot dig själv väldigt mycket med det senaste inlägget.
Kommentera

T T: Ring och fråga vettja.
Kommentera

JimmyH: Självklart. Och jag är säker på att jag inte skulle bli nekad om jag och en minderårig ville äta en tidig lördagskväll.
Kommentera

T T: Det känns ju ändå som att det är restaurangen i fråga som är de som får avgöra hur de vill ha det.
Kommentera

actionleif: Fast man måste ju inte serveras alkohol. Jag är säker på att jag har sett yngre människor äta på restaurang...
Kommentera

LingaN: Tyvärr är det ju alkoholen som serveras som styr åldersgränsen.

Nu var Players tillmötesgående ändå och sänkte sina 23 år till 20.
Kommentera

Strindlund: klart du ska dit
Kommentera

-Gurra-: Hur skulle det vara möjligt? Då kan väl supportrar under 18 bilda en egen kommitté där man spånar över lokaler där ingen alkoholförtäring sker. Men personligen skulle jag bojkotta en sådan fest. Jag vill ha valfrihet.
Kommentera

-Gurra-: Men men... kul att det äntligen blir suppefest igen :-)
Kommentera

Knylan: Men då var jag frustrerad över att det var andra som ville, men inte kunde gå p.g.a. åldergränsen. Åh jag påpekade både då som nu att det kunde vara kul om det anordnades andra fester där ALLA supportrar var inbjudna.
Kommentera

friskan: Precis, naturens gång gör att man någon dag också blir välkommen på dessa arrangemang.

Vill även minnas att Gurra också var frustrerad över det där, även fast han ändå hade åldern inne.
Kommentera

LingaN:
Snacka med Knylan han har erfarenhet från att ha varit för ung för supporterfester, han överlevde fast det såg tungt ut ett tag ;)
Kommentera

« · 813297 · »