1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591478 inlägg · 6216 ämnen

Förslag till Supporterklubben och Timrå IK

« · 733553 · » Till forumet

Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Per HApps: Lägg inte ner för mycket energi då förslaget tyvärr troligtvis kommer från fel person...
Kommentera

Per HApps: Sen är det ju också så här att de förmodligen skulle kunna tjäna en hyfsad hacka på att sälja en sån upplaga till oss supporters, men det skulle väl troligtvis svida för mycket att tjäna pengar på ett politisktfelande klubbmärke.
Kommentera

Per HApps: Brynäs kommer att släppa sin till premiären samt till försäljning i begränsad upplaga
Kommentera

65selander:
Det där med begränsad upplaga har jag aldrig fattat. Är man inte intresserad av att sälja så mycket som möjligt?
Kommentera

Per HApps: Blir inte tröjorna mer eftertraktade om de säljs i en mindre upplaga? Risken att missa att få tröjan, om man nu är den lite osäkra typen, ökar väl om man velar för länge som jag tror många "vanliga" tröjköpare gör. Med vanliga tröjköpare tror jag att ni begriper hur jag menar.
Kommentera

Per HApps: Jamen, det förstår Du väl att man inte kan förvirra sponsorerna... :P
Kommentera

Per HApps: MoDo hade en liknande så kallad retrotröja förra säsongen också.

På den här bilden snackar vi 60-tal: w1.660.telia.com/~u66005454/modo60s1.jpg
Kommentera

Frisco: Vacker bild. Och något jag kommer att tänka på är undra hur många % mindre deras utrusning är jämte de man använder nu eller ännu värre förra säsongen.

Plocken ser ju ut som en vanlig hockeyhanske typ.

Kommentera

Per HApps: Ja inte var det direkt högt till tak!
Kommentera

Per HApps: Är det från semifinalserien mot Frölunda 2003?
Kommentera

Per HApps: Joru, ett och annat känt grin går väl att se på den där bilden. Jag stod dock alltid lite längre på västra stå under den här perioden, varför jag lyckligtvis inte är med ;-)

Åh fan, Örjan och Birgitta, två gamla innebandyprofiler i Timrå kommun. IBK Bergeforsen - det var tider det! ;-)

En helt underbar bild detta som egentligen säger allt. Det är härligt att vara TIKare!
Kommentera

Vad är detta för dynga?www.tikare.se/kronikor/?nid=248

Finns det inga viktigare intervjuer att göra?
Själv hade hellre sett en seriös intervju med någon av nyförvärven eller något liknande.
Kommentera

Per HApps: Man kan ju undra hur han fick tag på mobilnumret.
Kommentera

Per HApps:
Ja, eller varför inte en intervju med dig inför din cykeltur?

Höra hur du lagt upp träningen, om det blev konditionscykling inomhus under vintern, hur många mil du gjort i vår och sommar på din cykel,vad har du för märke, citybike eller mountainbike, eller rent av kronans?
vilken taktik du kör med över Högakustenbron om du T.ex ligger i höger fil eller trampar fort i vänsterfilen, har du testkört sträckan etc.....

DET tycker jag vore en härlig intervju ;-)
Kommentera

TIKbiff: För att inte tala om den viktigaste frågan: Kommer han att använda sig av höghöjdsluft i däcken?
Kommentera

Paddan:
tror det, med en blandning av lustgas.
Kommentera

TIKbiff:
Det blir helium i däcken och påhängsmotor. Med tanke på alla stora käftar här, är det någon som törs ta rygg? Och då menar jag med en riktig trampcyckel?

Och du Moverare som har största truten av dom alla, hur kommer det sig att inför varje supporterderby är du tuff, men dagarna innan hoppar du av?

Hur var det man sa? Vilka tunnor var det som skramlar högst?
Kommentera

Per HApps: Ja, En vågade ta din utmaning och det är peder Ledström, finns det flera..
Det ska tilläggas att jag själv inte bangat för nåt hittills, men denna gång kan jag inte utföra utmaningen men det skulle vara skoj att se om det är NÅn som vågar...
Två stycken hittills.....
Kommentera

Per HApps:

Äääh..Inte ska du vara så agressiv för att du valde att vara lite styv i korken

Väljer man att skriva..

knaskamilla: Jag kan säga så här. Den dag det är invigning av en ev. ny arena nere i hamnen, så lovar jag att jag skall cykla upp dit från Sydkraft Arena. Med en Modo-t-shirt på mig. Per HApps 2004-01-22 13:29 Besvara Visa ämne

Och tro att det ska glömmas bort så tror du helt galet..Allra minst ifrån Moodoohåll..Men det var allafall smart av dig att försöka "lura" med dig fler på skiten..

Genomför du detta så ska du ha en stor jävla eloge..

Alla andra...                                                                                       Läge för vadslagning snart va??

Kommentera

gud:
Men invigningen, när är den då?
Kommentera

TIKbiff: Den 26:e augusti.
Kommentera

gud:
Jag är inte aggresiv. Natti
Kommentera

gud: Han skulle ju kunna hänvisa till en lucka i skrivningen..att Sydkraft Arena inte finns (E.on är ju en helt annan femma)....
Kommentera

Kunde Smokey cykla från Köping till timrå ska väl PelleHapp kunna cykla till Ö-vik. Lite ryggrad får kar'n visa dårå.
Kommentera

Per HApps: Har du ingen humor eller? Måste allting vara svart eller vitt?

Jag är icke politiskt korrekt och tänker så förbli. Jag kör mitt race och tänker aldrig följa strömma och ägna mig åt kvalificerat rövslickeri.

Läs igenom tråden jag skapade härinne på HS "In på bara skinnet ;)" så får du förklaringen.

Nåt mer som är oklart?

Då tar vi det brevledes!
Kommentera

ernie eagle: För att förstå kopplingen helt och fullt så behöver vi nog tvinga Suppe att läsa tråden som heter "Spelare vi minns..." också. Det var väl där som idéerna till "intervjun" med Lagstraff föddes...
Kommentera

willysson: Jag lovar inte saker jag inte kan stå för. Men det jag lovar det står jag för.

Således hoppar jag denna utmaning. Är alldeles för dåligt grundtränad och har inte cyklat på flera år så jag skulle förmodligen vara död i höjd med Forsmon.

Dä ä sant dä.
Kommentera

Dream Team: Det har du alldeles rätt i, Anders. Nåja det lär dröja i vartfall innan det blir några fler "monologiska intervjuer" om det ens kommer hända igen.

Just nu känns det som a one hit wonder and once in a lifetime =).
Kommentera

Willysson. Men vill ni få er ett gott skratt kan ni alltid uppsöka stenstaden Sundsvall promenera längs åkanten vid Selångersån fredageftermiddag efter 17.00.

Då är det ånyo dags för ännu en drakkamp med Sjöstedt i högform. Det lär bli baksug, vattenplums, uppskrapade knän, kantrade kanoter och underhållning på hög nivå.

Hjärtligt varmt välkomna!
Kommentera

Per HApps: Du behöver inte känna dig ensam.
Friskan och jag hänger på med våra moppar och ser till att du kommer helskinnad fram. Fast det klart. Vi kan ju inte åka och stötta dig om du stälper av utmattning.
Du får säkert låna en nyer och finer velocoped av Papperskungen.
Kommentera

Per HApps: Hoppar av?
Jag har spelat alla Supportmatcher i hockey utom en, då hade jag drygt 39 i feber. Jag ville inte riskera att dö i ishallen i Timrå.
Hade matchen gått i Gärde hade jag naturligtvis spelat även om jag haft 43,3.
Kommentera

Per HApps: För övrigt cyklar jag gärna med dig. På villkor att du har en Sundsvall Hockey-tröja på dig, hela vägen.
Kommentera

Moverare:
Det räcker gott med den tröja han lovat att ha på sig, den har iaf någorlunda rätt färg.

Förresten vem tror på vad du lovar?
Kommentera

Mats Edström:
Thi thi.....men det passar bättre med denna.
Kommentera

Kan tänka mig att göra PerHApps sällskap på min hoj om någon sponsrar mig med en timrå tröja.. vill inte svetta sönder min =)
Kommentera

Mats Edström: Och var är Gurra, jag menar Luddee.
Kommentera

friskan: Eeehh....med risk för påhopp! Vem är vem? :-D
Kommentera

Hur är det sagt med filmning i arenan? Är det förbjudet att medhava en filmkamera in i arenan? Har supporterklubben någon möjlighet att få tillstånd för att filma, exempelvis, klacken och olika tifon? Eller är det tvärkört?

Vore ju ganska häftigt att kunna erbjuda rörliga bilder från vissa tifon. Bara en tanke som slog mig så här. Hur ligger det till?
Kommentera

Kerstin_k: Vi har väl vad jag vet filmat något Tifo, Zetterberg-Tifot finns/fanns på film iaf.
Kommentera

Frella: Okej. Kommer du ihåg om det gjordes i smyg eller om man hade fått tillåtelse från föreningens sida innan? Misstänker nämligen att man inte får filma hur som helst där inne.

Nyttjar denna tråd till att passa på att berömma Katarina för intervjun med Riku. Intressant och rolig läsning - fortsätt så!
Kommentera

Kerstin_k: Det sitter väl inga skyltar som säger att det är förbud?
Kommentera

Frella: på baksidan av vissa biljetter så går det att utläsa ett kameraförbud :)
Kommentera

actionleif: för övrigt så tror jag att knylan har zätafilmen
Kommentera

actionleif: Men om man har "plastsäsongskort" dårå? Är det ok då? =)
Kommentera

Frella: Brukar det inte vara kutym att man tillåter kamera utan blixt ?
Kommentera

« · 733553 · »