Vero: Lycka till i din mission! Det blir nog inte lätt att få igång vissa element som envisas med att stå i klacken fast dom vägrar vädra stämbanden. Jag har länge undrat vad dom gör där.
Men det vore skitkul att skapa ett mäktigt tryck i klacken ā la Bajenklacken etc. Då djävlar behöver man inte nyttja några droger längre för att må bra!
Jean1: sen nu är ju nästan alla låtar för timrå... skulle vara kul om vi fick nåra låtar som var mot dom andra lagens fans, så vi får den hat känsla du också pratar om ! då blir det tryck!
adde_1337: Nu vill inte jag framstå som någon som propagerar för att vilja skapa hatkänslor i klacken. För det råder mycket starkt motstånd mot detta på vissa håll, och det är viktigt att ha bra stämning i klacken. Däremot tycker jag det är intressant att se effekterna av lite "hatkänsla" i klacken - det skapar tryck!
Och som jag själv uttryckt tidigare så tycker jag lite "hat" är helt ok, eftersom att hata inte = att hota; det är bara motsatsen till att älska. Och vi älskar Timrå!