Bergius: Jag vet inte om vi längre kan klanka på andras lags publiksiffror när det nu senast bara var 3500pers mot lhc, suck. Inget topplags siffror precis.
rådbjer: MISSTRÖSTA INTE ! Vad jag har hört har ju SSK vare ute efter Kent/Anders sedan Jul. Ang. Pelle Hallin lär han aldrig svika Timrå. Han trivs aldeles för bra här , sägs det .
Vad är det jag hör? Ligger SSK bra till när det gäller Lill-Kenta? Aldrig får man vara glad, är det inte det ena så är det det andra!
Om vi inte får behålla Kenta, jaa då är det väl bara att börja gilla SSK. Hallin är väl tydligen på väg dit också.
Livet är kasst! Vilken kommer vi att värva? Jan Långben från mini duckarna? Usch fy för silly kalsongen som börjar redan innan seriespelet är slut. Nu ska man behöva ha ångest för det också, räcker det inte med det som redan är?
Zigge: ja,men det var ju här gunno blev bra....freddan kan ni få om ni vill,för han är ändå för gammal för att hålla en säsong till...in med fagge som andremålis..
Zigge: kom inte med sånt dravel om vart folk kommer ifrån, TIK har enskillt skapat Brynäs legend typ. Alla spelare som blev bra drog antingen till Brynäs eller något annat lag där dom blev viktiga kuggar, TIK bara öste ut spelare ett tag.
heart,bergius mfl: Häppahäpp, har Ni glömt var Gunno kom ifrån? Liksom Freddan o Styf? 'Vi' trodde väl ALDRIG Ni skulle va kvar i ES så länge, brukar ju gå sisådär 18 år mellan varven ( ;-)). Gunno va ju först bara utlånad, så om han vill 'hem', no big deal! Ack ja Silly season , allt tidigare, snart käkar man semlor veckan efter midsommar...
cold man: tror inte att Gunno lämnar oss för Modo iaf. Hur det blir med Kent-Anders har jag ingen aning om. Men jag hoppas som sagt att dom stannar. Och hoppas inte för mycket på dom nyförvärven.
Bergius: Varför skulle Gunno och Kent-Anders vilja försvinna när vi har både Pasi, Sami och Modin på ingående och dessutom en uppfräschad hall. Knappast! TIK 2000 talets Nr1
Bergius: Det är klart man får prioritera. Prioriterar man hockeyn viktigare en sin egen framtid så är det ju upp till en själv. Fast å andra sidan kanske ens framtid hänger på Timrå, det kan det nog göra för många. För mig är det nog båda delarna, skiter sig mina framtidsplaner kommer det nog att bli väldigt mkt hockey i mitt liv. ;)
Om man inte lyckas sy upp Kenta och Eldebrink nästa år så ser jag det som ett tecken på fortsatt småklubbsmentalitet. Inget är viktigare än att se till så att dessa herrar förblir hos oss. Kosta vad det kosta vill.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.