Maggan: Snälla, Kokko är en av Timrås bäst backar i år de är det inge snack om, men jag tycker de känns betydligt bättre med Hahl i första femman och Kokko på backen, jag gillar Kokko och han gör ett bra jobb på centern men jag vill ha honom som back och Hahl som center :)
Maggan: Det var ju övertydligt att han tog på sig rollen som defensiv center medan Regin om Johan Andersson agerade kreatörer i anfallszon. Så Kokkos offensiv behöver är väl det sista som behöver få sig en skopa vett. Killen är för bövelen back. Är det någon fler än jag som hör ordet paniklösning? Regin var förresten fruktansvärt bra senast. Hoppas den formkurvan håller i sig ikväll, även fast förstecenter Hahl är tillbaka. Vi tar en pinne ikväll - 2-2!
Snoop: Ja okej. Då förstår jag dina tankegångar. Det jag reagerade på är att många verkar klaga på Kokkos jobb senast mot Modo. Men det kanske bara är jag som "skyddar" min gunstling. =)
Maggan: Ja men jag tycker precis som du att Kokko gör ett bra jobb dom gånger han lirar center absolut, man vet själv hur de kan vara att gå från back till forward :P
Ambroo: Menade inte att dissa Lander. Däremot blir jag förvånad om han kommer att ta en centerroll i laget före säsongen 09/10. Därför räknar jag inte in honom i den kategorin riktigt ännu.
Hassan: Lindefallet, Järpen och Hackås torde väl ha ännu sämre backar än Gällsta!
Sedan borde vi signa Janne "Trocaderobottnar är livet" Persson från Järpen. Han glömde ta av sig dem i omklädningsrummet och behöll mössan på inunder hjälmen i en match mot Ånge.