För övrigt strejkar swehockey på den här linan så jag ser för en gångs skull fram mot att få läsa en massa Jaaaaaa!!!!! på hockesnack för att veta vad som händer.
fighter: Är rädd för att man inte kommer att kunna urskilja trycket på mina kallingar efter matchen. Hm. Det där kändes som mer info än någon ville ha.
Skitsamma, häng dom högt! Lehtonen borta, förresten. Tja...det har ju varit lite fuktigare väder på sistone. Imponerande, icke desto mindre. Snubben har en frånvaro i stil med en ensamstående trillingmorsa som precis börjat skola in på dagis.
Bragd-Birger: Man ska åka skridskor ochså,inte stå still.men skämt åsido jag förstår vad du menar,man borde vara taggade ikväll,frölunda borta ikväll fbk borta på måndag lättare schema finns ju,men vafaan bara att ta tjuren vid horna på en gång. ja jag bär tröjan med stolthet har till och med kallingar på med timråtryck.
Bragd-Birger: En annan bor ju härnere,och ska gå på lokalpub iförd replika,blir nog ganska ensam om detta men man har ju gjort det förut.sista 3säsongerna har ju timrå varit bättre än frölunda,men iår blir det nog annat ljud i trumpeten,bara att hoppas att man är jävligt revanshsugna efter 2 tappade pinnar i torsdags. är dock helt inställd på torsk.
John K: Även jag såväl hoppas som tror. Fuck premiären! Tyckte inte att det var någon som utmärkte sig åt positivt håll. Möjligen de jag befarade skulle utmärka sig extra negativt (ex Frenchy, Söndag).
Nu är det götlaborg och chans att sparka arsel. Det har gjorts förut. Dessutom kan en sån här uppgift vara precis det vårt, än så länge, förvirrade lag behöver. Nu ska man samla ihop sig, hålla tätt och stå emot. Betydligt enklare än att gå ut och försöka lira totalhockey inför kräsna hemmasupportrar.
Friman SR: Bilprovningen drog av min handbromsvajer i våras och tack vare det så fick jag ombesiktning. Alltså: Handbromsen var OK när han testade den men när han parkerade bilen utanför bilprovningen där man sedan får hämta den så drog han av vajern.
"Jag råkade dra av vajern till handbromsen eller något nu när jag parkerade så du får en tvåa på den..."
Jag kände mig som Michael Douglas i "Falling Down".
Jag ber om ursäkt och jag som brukar klanka på andra, jag är utanför ämnet och jag har därmed krackat trådens ämne, men det är faan inte mitt fel heller, det får ni skylla på Johnny Hazard för, jag kunde inte låta bli lixom.....;-)
John K: Det är jävligt konstigt, här öppnar du en ny tråd gällande matchen i morgon, men vad händer,är det nån som hänger på den tråden, nej en jävla massa trams ang. matchen igår, snack om en massa yoghurt ocg dylikt, är det här nån typ av sida för ett dagis eller? Väx upp nån gång.
John K: Knappast, men större under har skett. Vi får räkna med att det var första seriematchen också igår, ganska svårt att bara knalla ut och prestera direkt på hemmaplan, det kommer ska du se.
Zäta75: Kan bara hålla med, tycker personligen att Dahlén har för dålig rörelse samt så stannar han upp PP för ofta istället för att låta pucken gå eller för den delen som Wedins första ett direktskott!! Det ska allt för ofta sugas in ... | Läs mer