1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592782 inlägg · 6217 ämnen

Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27

« · 1405674 · » Till forumet

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Berglund: Det strular för mig också
Kommentera

pefr: Kul för er, inte för mig, får nå 3222 error.
Kommentera

hubbenorlen: Nä funkar inte för mig heller. Fin service det här...
Kommentera

hubbenorlen: inte jag heller

edit: jo nu funkar det här också

Redigerad kommentar

Kommentera

Dream Team: Är det nån som kollar på Csports? Jag får inte igång sändningen!

Jo nu funkar det

Redigerad kommentar

Kommentera

RubinCarter: Klart med Hellberg i VF-kassen dårå. Om det inte har sagts redan.
Kommentera

Johnny Bravo: Appropå Hagos, skulle skriva efter lördagen men var alldeles för arg, skulle fråga "hur länge håller Hagos" för på de två matcher han lira så har han legat på isen "skadad" 3gånger och grinat illa som fan, han verkar komma helt fel i alla situationer annars hamanr man inte så jäkla illa hela tiden. Synd är det iaf.

Nu blir det noll poäng igen, negga negga negga!!!!!
Kommentera

Bragd-Birger: Hagos är borta. Jonte centrar 4:e
Kommentera

Bragd-Birger: Jag håller med men säger istället: Det m å s t e gå!
Kommentera

SuperMupster: Jag är med. Frölunda är av tradition ett av få lag i serien som vet hur man ska bete sig när man möter Timrå: bli byxis och handlingsförlamade. Låt oss hoppas att traditionen består.

Själv är jag märkligt laddad och räknar ner minutrarna. Och så snackar folk om att vi är pessimister?

Kör nu för fan, Timrå! Det k a n gå!
Kommentera

jag är optimist och tror på vinst ikväll ! :D who's with me ? :)
Kommentera

RubinCarter: I Scandinavium.
Kommentera

stoff: vart kan man se matchen?!?!?!?!?!?

Edit: ja, jag är inte seriös.

Redigerad kommentar

Kommentera

stoff:

Är det vad du tror eller vad du hoppas?
Kommentera

stoff: så hemska saker du säger
Kommentera

hellberg håller nollan ikväll, och fhc gör 3 mål frammåt
Kommentera

El Maco: Jag är ju dum i huvudet. Under en kort sekund trodde jag på dig och blev lättad och glad över vinsten.
Kommentera

Kostiainen:
Okej, men på´n igen.
Kommentera

liston: Fan, jag skulle ha spelat alltså? Det hade jag till matlåda och det gör ont som satan när jag skiter nu.
Kommentera

Jag är i Hong Kong just nu. Eftersom Hong Kong är sex timmar före i tiden kan jag meddela att det blir Timråpoäng. Don't worry!
Kommentera

Herminator: Nej. Neggar jag på blir det tvärtom.
Kommentera

Skarin: Blir vinst ikväll, fanns ändå många saker som såg bra ut mot Dif, för motivation måste ju finnas efter senaste matcherna.

Backsida oroar dock kraftigt, och jag är rädd för att dom får fullt upp med F Pettersson och Olimb, men det blir vinst ikväll.

Redigerad kommentar

Kommentera

jokklas:timrå kommer få så mycke pisk ikväll så att man önskade dom våre i allsvenskan. nu kommer det synas att man har värvat medelmåttor, PP =%
Kommentera

Skarin:
Dert ända jag hoppas på är att dom käkat taggtråd till lunch och skiter spik innan matchen så att dom får på sig arbetsstället, för det kommer att behövas ikväll.
Jag vill inte att Leif Jävla-Boork ska kunna sitta i tv och snacka mer skit om Timrå, det ät bra nu.
Kommentera

Intressant ny förstakedja! Vampola är ju i en klass för sig offensivt sätt. Han är överlägsen. Sedan får vi hoppas att en pånyttfödd Pikkarainen, som ju stått utanför laget, blir en riktigt positiv injektion. Det visade han under förra matchen om inte annat. Pärrsinen då? Ja han har inte haft ett enda rätt så här långt utan sett otäckt blek ut. Han måste komma igång och visa något nu. Annars blir vi nog fast nere i träsket, säsongen ut.

Det här kan bli en positiv nystart. Tror det passar oss perfekt att möta just Frölunda i Scandinavium. Frölunda ser oss som ett spöke, och det måste utnyttjas!

Vi behöver tre poäng, men det borde åtminstone kunna bli en. Det vore mindre roligt om det blev ingenting. Då kanske vitrockarna dammas av på torsdag, redan i omgång 6.
Kommentera

Johnny Bravo: Poängen har gått fram, du är en usel tippare :-)

Själv tror jag på 1-2 vinst :)
Kommentera

Johnny Bravo: Ok, så ikväll torskar vi, är det så du menar?
Kommentera

Berglund: Neggning is da Shit.
Jag trodde ju på vinst mot Aik, Växjö o Dif. Se hur det gick.
Trodde på torsk mot Saik o då vann vi.

Got my point, allihopans?
Kommentera

Johnny Bravo: Nä det har du rätt i det hjälper inte då Jocke antagligen släpper minst 5. Sådär nu har jag neggat jag också. Känns inge bättre, försökte vara positiv idag.
Kommentera

Berglund: Vad spelar det för roll när Jocke släpper fler?
Kommentera

RocknRolf2: Ja, Andersen kan inte hålla den här nivån hur länge som helst, ikväll har han en svacka och släpper minst 3.
Kommentera

RocknRolf2: Tur att jag neggar då för annars tar det här en ände av förskräckelse!
Kommentera

Även hockeysverige.se 'erfar' att Hellberg står i kväll.
Kommentera

JimmyH: Point taken.

Ikväll tror jag på poäng. Inte alltför impad av Frölunda. Snart kommer deras rebound...

Suddenvinst.
Kommentera

RocknRolf2: Att jag gick på just dig beror på att du tillhör den skara av skribenter med tillräcklig pondus och verbal förmåga att åsiktsbilda och styra debattklimatet samtidigt som du tar dig tid att skriva väldigt många inlägg.

Jag vill inte styra dina åsikter men kanske få dig att reflektera över hur ditt sätt att uttrycka dig påverkar läsklimatet och stämningen i gästboken. Att du själv kan se viss tjatighet hos dig själv tolkar jag därför som bra.
Kommentera

Johnny Bravo: Äh frölundas offensiv har väl inte direkt varit bländande? Jag tror på en 1-0 torsk. Dom skjuter 15 skott, vi skjuter 89 (70% utanför målet). Avgörandet kommer i 59:e spelminuten och vi sliter i vanlig ordning håret av oss här inne.
Kommentera

Själv tror jag andersen kommer se rött o vitt, och då slåre slint på karln, han kommer göra självmål och göra massa trapetskonster
Kommentera

Knylan: Fast nu vet vi ju att Andersen spelar riktigt bra. Detsamma går ju inte att säga om Hellberg. Hellberg är ju också en duktig målvakt men han har inte stått en match ännu.
Kommentera

Olle: Hellbergs 196 cm täcker nog rätt stora delar av målet också, om man nu ska snacka sumo.
Kommentera

Olle: Men det spelar ingen roll ändå eftersom det blir en grymt stor förlust ikväll.
Tips 7-1
Kommentera

Johnny Bravo: Jo, dom gissar ungefär lika bra som du och jag gör...

För övrigt så har man ju möjlighet att låta Hellberg stå i träningsmatchen mot Rangers nu på fredag...

Redigerad kommentar

Kommentera

Olle: Enl. AB:s Blogg om laguppställningarna så är Hellberg uppsatt som målvakt precis som Jocke för oss.
Kommentera

pefr: Det är väl inte så märkligt att man luftar sin backup ibland? Det kan tyckas att det är ett lämpligt tillfälle att göra detta när dom möter ett bottengäng och om så blir fallet så är det ju bara att tacka och ta emot. Jag har dålig koll på Hellberg men vi kan nog utesluta att han håller samma klass som Andersen.

Står däremot Andersen så blir det nog en tråkig afton. "ineffektivitet" har ju varit Timrå IK's ledord i ett antal matcher (dock inte senast) och sumo-Andersen lär nog suga åt sig de flesta puckarna som inte går via målramen och in.
Kommentera

Klinth: allt annat vore lite märkligt
Kommentera

pefr: Tror nog att Andersen står.
Kommentera

Herminator: En blandning av Loka (tror jag det var) Citrus och Cocillana verkar ha botat den mest akuta ångesten :-)
Kommentera

Dream Team: Och här finns en (svag) antydan

"Efter värmningen i dag bestäms om de kan vara med, liksom vem som står. Dags för Magnus Hellberg?"

å andra sidan sa frölundas mv-coach i förrgår att det inte finns en chans att de byter ut andersen som han spelar nu (på wikegårds videoblogg)
Kommentera

Dream Team: Kan inte länka nu men de står på svenskafans att det ryktas om det.
Kommentera

Olle: Var nånstans går det att läsa om Frölundas ev. målvaktsbyte?
Kommentera

Smokey: Extrapris på 2 burkar Bullens på Citygross!!
Kommentera

« · 1405674 · »