1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591976 inlägg · 6217 ämnen

Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27

« · 1406316 · » Till forumet

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
RubinCarter:

Nä, vilket lag kan klara sig med EN spelare med kvalitet i ES. INGET!!!!!
Kommentera

de är långt till transfer fönstret stänger . vi hinner förstärka innan kvalserien börjar ., trist med en 50 matcher lång transport bara .
Kommentera

Taurus: Undrar om det inte finns en viss ekonomisk aspekt till att ha Nubben tillbaka (även om det är som 3e tränare)?

Kanske finns planer på att sparka Perra eller Linkan o isåfall kasta in Nubben på någon av dessa herrars platser.... summan blir att han enkelt bara kan byta arbetsuppgifter på Nubben utan att TJ behöver nån extra lönepost i form av ny tränare elller sportcheflön
Kommentera

Bragd-Birger: Krishantering i dagens Timrå lär bestå av att man lägger in en snusjävel och super sig redlösa utklädda till präster och vägarbete.

Annars håller jag med dig i varenda stavelse.
Kommentera

inte blir de nå derbyn i AS nästa år då katterna åker ner i 1an
Kommentera

Vi hade kunnat ställt upp med Sundsvalls lag och kryddat med Vampola och vi hade haft samma poängskörd som nu...
Kommentera

RTS:

Så sant som det är sagt!! Och en hockeykunning överordnad på det så kanske det skulle bli bra
Kommentera

RTS: Ja, Linkan var ingen bra ersättare, men det betyder inte att vi ska ta tillbaka Nubben. Det jag skriver om Nubben och Hahl är fakta. Det går inte att göra så i näringslivet. Därför tycker jag inte heller att vi ska ta tillbaka Nubben med öppna armar. Vi borde ha gjort oss av med Linkan och tagit in någon helt ny.
Kommentera

Smokey: Jag har ett problem. Det har lagt sig en hård bottensats i min Cocillana Etyfin som jag misstänker är morfinet.
Hur får jag loss det?
Kommentera

tack för ikväll.

funderar på att skita i det här och läsa en extra kurs på universitetet istället.
Kommentera

Vi hade inte ens klarat detta med Strålman just nu, man kan inte vinna med en back och en forward. En tränare som kan taktik måste isf in och rädda detta, hade inte ens kännt något hopp om Strålman kritar på 2år imorgon, så kävla illa är det.
Kommentera

Kattgubben:

Naturligtvis, men det var den jäveln inte nog rakryggad att säga.
Kommentera

vi behöver inte göra några förändringar i laget, vi har det bästa Linkan kan förmå sig fåihopp i spelarväg
Kommentera

73Sjöbba: Vad vet du? Jag vet att han kostar lön. Och jag vet att han skulle hjälpa Linkan. Vad bra det har gått!
Kommentera

Kattgubben! Så här skrev du: "I missbrukarkretsar snackas det ju om att man måste nå sin botten innan man kan ta tag i sitt missbruk på allvar. Detta måste vara Timrås rock bottom.

Nu är det 5-0 förresten. Vi finns inte på plan ens en gång."

Vill bara påpeka:

- Knarkare dör ibland av en överdos:(
Kommentera

keni: Ja, bojkott kommer säkert få en jättebra effekt. Jag tycker att vi försöker få till någon organiserad sådan. Jag menar, det räcker ju inte med att det förmodligen kommer vara all-time-low ändå resten av säsongen. Bäst att verkligen säkerställa att det slår så hårt som möjligt i den timråitiska penningpungen. Då får dom se!!1

Ett annat alternativ är ju att försöka organisera något annat. Sticka dit på en träning och ifrågasätta vad fan det hålls på med? Dra ihop ett par feta jävla banderoller som man håller upp? Ringa/mejla/telepatisera Linkan, TJ, Perra, Nubben....Gud?

Annars har jag som sagt inte mycket att säga om själva matchen. Timrå hade nada, nichts och intet av skuggan av en chans. Total förnedring.

Tycker också att det är riktigt trist att man sista tio verkligen hjälper till att förnedra sig själva. Att försöka, kämpa men vara chanslös är en sak. Att totalt skita i allt och lägga sig och själv sära på skinkhalvorna är förräderi. Fattar ni att det är VÅRT klubbmärke ni har på er? Ni kommer och går, men klubben - och VI - består. Fy fan, säger jag.

Nu är det krishantering iden högre skolan som gäller. Vänd på varje sten. Det här var förmodligen det mest patetiska jag någonsin sett. Fy fan vad vi skämde ut oss.
Kommentera

liston: skicka även till roland på ST så kanske han kan sätta press .det har jag gjort
Kommentera

RocknRolf2: Är inte ens säker på att Timrå betalar Nubbens lön faktiskt.

Men man kan ju konstatera att Timrå inte klarade sig speciellt bra utan Nubben och med hans ersättare.

Skärp dig nu!
Kommentera

73Sjöbba:

Klart som fan han kan bidra med mycket!!! Titta bara vad han gjorde då han var här sist!! Att han inte finns på samma plats nu är ju en gåta då han finns i föreningen
Kommentera

Jag saknar ord om kvällens insats..
Kommentera

Inte ett jävla rätt i denna föreningen längre. Mår illa av att bara titta på Perra när han intervjuas, agera nån jävla gång.
Kommentera

RocknRolf2: skulle inte han koncentrera sej på backspelet ? . i så fall gör han ju ett kanonjobb
Kommentera

Simmalugnt: Äh, i stort sett alla hockeyspelare och tränare nuförtiden är väl prostituerade i nån vid mening. Det är få som brinner för nån klubb. Perra verkar inte vara något undantag direkt. :(
Kommentera

RocknRolf2: Vad vet du om vad Nubben tillför egentligen?
Kommentera

73Sjöbba: Nubben har bara gjort gott för föreningen. Sen att stack när spargrisen Tj kom in i bilden var helt förståligt
Kommentera

Olle:

Personligen tror jag han finns som sportchef elller GM nästa år. Att han står i båset nu är bara löjligt.
Kommentera

danne80:

Om man ser till prestationen så kan dom inte ha så mycket, men även det är för mycket, kan tyckas idag!
Kommentera

RocknRolf2: Jag håller inte heller med om ditt resonemang angående Nubben. Är helt övertygad att han med sitt kunnande och kontaktnät kan bidra mycket. Jag orkar inte vara bitter på honom längre.
Kommentera

Lagkapten: Ska träna först. Men fundera själv på vad du tycker att Nubben tillför Timrå IK idag. Förutom lönekostnaden då.
Kommentera

RocknRolf2: men ta o kamma dig nu
Kommentera

liston: Vi vet ju på ett ungefär vad spelarna tjänar, men vad har Linkan och TJ??
Kommentera

Linkan är ett skämt styrt av TJ. Perra vill nog innerst inne inte vara kvar. Feten snackar om att han var i en dåligt skött förening... Ta ansvar för helvete!

Låt ledningen gå hem från Göteborg och suga på överkörda daggmaskar. Detta är åt helvete!!! FAAAAAAAAAAN!

(Saknar alla nyanser och lider så innihelvete)
Kommentera

liston: Ja får hoppas han gör det, allt känns väldigt hopplöst nu....men man gör väl bäst i att gå till hallen på torsdag endå...tyvärr behövs vi allihopa nu att sluta samman och stötta dårarna.
Kommentera

En normal säsong hade man varit nöjd med att skugga FBK...
Kommentera

RTS: Det har jag inte sagt, jag har sagt att han är en värdelös judas som vi inte ska slösa lön på.
Kommentera

Perra, den där frågan som du blev förbannad på på försäsongen, huruvida du brinner för Timrå IK. Vi vet svaret nu, med all önskvärd tydlighet.

Åk hem till Värmland din jävla pajas!
Kommentera

Olle: "Vi kan inte ta över lönen dock, då går vi i konkurs"

man inser att man är på botten när man sitter och asgarvar för sig själv....är ju så jävla sorligt egentligen.
Kommentera

Snoop:
Har just skickat ett e-mail till TJ, ska bli kul att se om han bemödar sig att svara.
Kommentera

RocknRolf2: Är det Nubbens fel att vi de tre senast åren blivit sämre å sämre?.

Tycker du är helt fel ute nu faktiskt...
Kommentera

Wayne Gresky: Vi kanske ska byta? Samuelsson får skrika lite på loja timråspelare i en månad så får mysgubbjäveln försöka stryka Dick Axelsson medhårs ett tag? Vi kan inte ta över lönen dock, då går vi i konkurs.
Kommentera

Walk over resten av säsongen, man orkar inte ens försöka vara positiv. -_-
Kommentera

ersson: lägger inte en krona till på timrå förän perra är borta, har aldrig sett / varit med själv om en sån loj pajas i båset.Inget fel på det lag vi har. Gäller bara att få in nån som för in ett spelsystem. Perra är sveriges mest överskattade tränare.. STORT FUCK YOU PERRA!
Kommentera

Limpan: kan vi inte bara bojkotta att se matcherna för agtt markera besvikelsen.

var det en junior målvakt som stod i målet el som räddade frölunda el hahahah!
timrå är tammejfan pinsamt
Kommentera

Olle: Någon som inte har någon son som ska spela oavsett hur dålig han är vore bra. Efter att sändningen av modomatchen havererade så har jag kollat lite på Timrå. Vilken inställning! Rickard Wallin skulle varit lyrisk över den.
Kommentera

Och speakern får tom påminna publiken om att ställa sig upp i sista minuten. Hela den här matchen känns som en parodi.
Kommentera

Per HApps: Han skrev kontrakt med Riku Hahl för Timrå. Han skrev sedan kontrakt med Riku Hahl för Frölunda, värvad från det kontrakt han hade med Timrå. Lycka till att göra så i t ex näringsliv. Vi klarar oss alldeles utmärkt utan honom. En jävla nolla.
Kommentera

heja TIMRÅ vi e bäst tills motsatsen e bevisad
Kommentera

Nej, nu tar jag en paus från det här. Nerverna och psyket klarar inte av det här. Ska vika och lägga undan min Timråtröja i någon avlägsen garderob. Kanske syns vi någon gång i framtiden på NSK-garden eller något. Tack för mig.
Kommentera

Wayne Gresky: Och ni kör på Wayne Flemming då, va?
Kommentera

VAD SYND ATT DET INTE VAR CASLAVA SOM VAR MED VAMPOLA PÅ MIDLANDA!
Kommentera

« · 1406316 · »