Charlie2: Olofsson vid 1-1 är ju konstigt hur han kan bete sig så...lyssnar han på tränarna tro? Speciellt med tanke på hur han gjorde på Dyrgårns 2-3 mål i lördags. Vrid på skallen och ta markering för bövelen.
Kul med två riktigt snygga avslut, men att vi har sååååå svårt att få tag i pucken när Frölunda sätter snurr i anfallszon. Känns som om vi vinner högst en av tio 50/50 puckar.
söder över: hahaha skönt att fler än jag ser det... När jag sa exakt som det var, att hela jävla bunten är sopor... Då hacka folk på mig... Men jag håller med. Alla lag i ha skulle slå oss tillomed....
Rallarn: när vi bara varit pajaser i försvaret en gång på en period tyckte Lundin synd om motståndarna och petade in en i egen kasse istället. När man inte trodde att det kunde bli värre 😂
Smokey: men Olofsson tar ju kontroll över pucken i slottet och tar den ur och ner bakom och ger bort den istället för att spela enkelt så passar han en markerad kollega!
Och igen fallerar försvaret… säckar ihop och struntar i ytor…
Nubben MÅSTE agera. Det finns inte en chans i världen att vi över en hel säsong kommer lyckas ta mer poäng än två andra lag i denna liga med detta lag. Tror man på det är man totalt verklighetsfrånvänd.
Som det är nu ger man det inte ens en sportslig chans.
Vet inte vad som är värst.. Att Harald fokuserar på våra svagheter när vi är ett topplag eller att som bottenlag få sympatiberöm av dagens kommentatorer...
Hanzl blev nog mest glad över målet för att han får ett bättre instagramflöde.. Så jävla typiskt att vi ska släppa bakåt direkt efter.. Inte en sekund får man glädjas denna jävla säsong.
"Niklas Rubin är klar för Kärpät. Foto: Tomi Hänninen/Bildbyrån Kärpät meddelar via sin hemsida att den tidigare SHL-målvakten Niklas Rubin skrivit på ett 1+1-årskontrakt med klubben.
fortsätt så...
chanser kommet vi få...
inte tulla på nåt..blev sämre slutet av perioden
lägg ut pucken i så fall