{3571}: Fullständigt utspelade igen i andra perioden. Vi förlorar 9 av 10 tekningar och får farliga chanser mot oss direkt. Att vi förutom Hanzl är kassa på tekningar kanske någon borde nämna till Freddan.
Vi är också underlägsna i man mot man spelet men krigar på bra.Jobbig period att titta på.....
bar mofftak: vet inte om jag någonsin sett ett lag skjuta 5 skott på två hela perioder. Det är verkligen allt eller inget för freddans gäng med undantagen att vi redan tabbat oss rejält i egen zon men också blixtrat till i offensiven.
Positivt vi inte drar på oss onödiga utvisningar i alla fall. Sedan håller vi dom helt ok utanför boxen men fortfarande så händer det att en Frölundaspelare får stå helt ren framför egen kasse.
Förövrigt: Håller Lundins skridskoåkning för SHL? Känns som han är steget efter ständigt.
Modano: Har kollat väldigt lite på Timrå iår men som Brynäsare är det intressant att höra vad som tycks om Lööke med tanke på hans historik. Håller han på SHL-nivå? Är det främst en utfyllnadsspelare eller ser ni potential i honom?
Modano: Jag vet att du håller med mig om att de ska kosta hörntänder o revben o vara framför vårat mål de ska göra lika ont som att få en puck på klockspelet!!!!!!!
JonteD: ”Åke åker du och refererar Timrå eller? Nähä? Göteborgaren som alltid vrålar, kan du köra timråmatchen det är hemma i götet till och med? Inte det? Fan ring Edlund igen…”
Sputnik: Jag har inte allt för mycket övers för Boork i vanliga fall men här måste man ge han rätt..Tyvärr..
"Det där snacket i Timrå att de diskuterat försvarsspel tror jag inte på. Det ser jag. Vad coacherna gör idag är att visa en videosekvens o fråga spelarna, vad tycker ni? I försvarsspelet ska tränarna säga ” när A är där gör B så. Om C är där ska D o E vara där! Inga kompromisser!"