Zäta75: Jag känner mig trygg med bägge våra målvakter vilket de flesta andra shl lag inte kan säga. Förra säsongen vann de dock inte många matcher åt oss oförtjänt. Tror det kan ändras detta år delvis tack vare vår backchecking som är helt annorlunda i år vilket jag tror beror på ett mer harmonisk lag. Detta känns som ett flummigt inlägg inser jag nu men det är vad jag känner och hela den biten
Kattgubben: Det är ett riktigt starkt Frölunda vi möter, det känns inte som att vi får hålla i pucken någon längre stund, många felpass och stressade timråspelare. Men ledning på bortaplan här är taget alla dar i veckan.
bar mofftak: Frölunda får komma in i vår zon lite för lätt. Sen efterlyser jag Hartmann, Pettersson och Pääjärvi. Den kedjan ser sega och lätta ut. Bättre kan dom.
Labban: Japp. Det finns en anledning till att jag hade velat haft Kapanen i laget.. Det skadar inte med en extra toppspelare som kan vara tungan på vågen när det går lite i stå hos övriga vissa matcher.
Labban: Dahlén är saknad i en sån här match, vi behöver spelare som kan hålla i pucken och skapa lite ytor. Vi blir uppkäkade av Frölunda i andra perioden nu.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·
Känns ok.