Det var väl då som ett 25-tal supportrar t o m fick flyga med ner till Götet. Det är som jag alltid har sagt, det var helt klart bättre förr. Då fick man flyga ner för en femma och en fimp. Inte att tänka på idag. Utvecklingen går bakåt, eller framför en dator.
Söndagen den 26 januari 1975 spelade Timrå underkläderna av Frölunda i Scandinavium, då TIK vann med hela 12-1 (!!), inför 9.162 förmodligen knäpptysta åskådare...
Det enda jag vet är jag inte ens kan trusta in myself. How ska jag då göra för att trusta på you? Trust no1 är väl igenkligen det enkalste valet dårå.
Tårarna rinner dock ner för mina kinder var gång du befinner dig på gb:n. Du är helt otrolig, och vill man ha sig ett gott skratt och bara må bra, då ska man läsa dina fullspäckade och läsvärda inlägg.
We love you SMÅLAND, och jag kommer att rösta på dig nästa gång vi i de lallande fånarna har nytt orförandeval. Just nu känner jag mig rätt passé som gammal lallordförande.
Lall on lall on, och visst krossar vi Frölunda ikväll...4-2 var det...låter la gött dä.
Äntligen hittade jag igen tråden efter att ha backat fem sidor. Det skrivs flitigt här numera i tråden: Knepig sida? Har iaf ett ruskigt neggotips att komma med ikväll. Vi blir utskåpade med 5-1, men kommer att vara lika glada ändå i morgon. Har tyvärr inte haft någon telepatitransaktion på en hel vecka nu med Hempen och då bådar det inte gott.
Örnitologen: Lagkaptenen är mikael andersson, skulle han vara hetsig? Har jag då inte märkt, gör lite av era "välarrangerade" insatster på ronnie sundin lr jensa karlsson istället, om ni vågar..:)
heart: Även om surströmmingen riskerar torsk mot sillarna så kommer det förhoppningsvis att bli en riktigt bra match. Måste tyvärr erkänna att jag har framförhållning som en guldfisk, så jag har inte köpt biljett än, (skall ner till Scandinavium nu på lunchen). Med lite flyt så kan det gå. Frölundas lagkapten har dessutom hetsigt humör, med lite välarrangerade insatser i domarens "döda vinkel" kan man få honom att lacka ur och dra på sig onödiga 2-minutare...
mike66: Jag tror att vi går på pumpen mot Indianerna från Göteborg...6-2 blir det till Frölunda..Frölunda är i en sån bra form nu att varken Timrå kan vinna över dom..hoppas att jag har fel!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.