Dream Team: Målfabrikationen håller i sig. Jag tycker att Wallenberg och Sjögren ska spela tillsammans med Åkerblom som center. De hittar varandra bra.
Dream Team: Tendensen i årets elitserie har varit att Timrå vunnit alldeles för få tekningar. Titta på senate matchen mot Brynäs. Hur många puckar hittade rätt då? Positivt att Mikael Lind börjar hitta formen.
danoj: Timrå brukar inte ha svårt med tempot. De är ju själva ett skridskoskickligt lag och ser vi till vilka som blivit utvisade ser vi att tre forwards åkt ut vilket i mina ögon kan tolkas som att respektive förseelse skett längre upp i banan.
Örn-öga: men herregud, sluta tjata om domarn, dom har uppenbarligen inte hängt med, 32-9 i skott säger väll det mesta, sen att 2 av era skott gått i mål säger väll mycket om våran målis insats denna kvällen..
Örn-öga: usel är han inte, han spelar ju i frölunda, däremot har han nog en dålig dag, vad jag förstår släppte kapanen in 7 puckar mot malmö för nån vecka sen, det har inte norrena gjort.
dr-nix: bestämt å bestämt....tror knappast det är medvetet att matchbilden skall se ut som den gör....vi har Kimmo att tacka för att vi fortfarande hänger med....annars e vi totalt utspelade.. Men ...EN perre kvar, mycket kan hända ;) FORZA TIK
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.