irre: Håller med dig om att det kan gå fort i hockey, det såg man väl inte om annat hemma mot Södertälje och sista bortamatchen mot Färjestad. Känns som farhågorna om en alldeles för tunn backlinje håller på att besannas.
Hälge: tror att detta bråk var en tanke från Kentas sida, detta gynnar Timrå starkt, Hagos trodde på att dom skulle kunna grejja det, Jäger helt åt helvete, bänkad som tur är, jag Tror på vårt gäng, vi hänger in minst 2 baljor i 3dje!
irre: jooh, men jag tycker att vi ofta den här säsongen också varit starka i sista.. får hoppas att de "glömmer" den andra perioden! och försöker göra det bästa! kunde Frölunda ta i kapp 4 mål på 5 minuter kan vi ta i fatt 3 på 20! gäller bara att inte ge upp! å kämpa in i det sista!
Happyer: Timrå har ju visat om man får gå tillbaka till förra säsongen att man varit starka i slutperioden har möjligen tappat det kanske för att vi inte underskattas nu eller nått..Men Nu får man ta fram hjärta o krafter och visa att man kan slå Vf. 3-0 kan man inte leva på..Det går fort i hockey!
irre: precis! en period kvar! bara det lugnar ner sig lite.. Ge upp får dom inte göra, även om det känns tungt! får väl se hur många utvisningar det blev nu!
Happyer: Japp..inget är omöjligt..Det är inte slut för en de är slut..!! Spelet blir så hackit tack vare våra utvisningar måste få igång spelet nu grabbs.!!. Kan ju inte ge upp nu heller ..Tack utvisning..Frölunda.. Stoppa Pelle Hallin inte bråka nu heller
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!