Dream Team: Det är ju en ren och skär skandal hur Andersson kan ge Svedberg matchstraff för en regelrätt tackling. Jag får huvudvärk över sådana där domslut alltså.
Förlorar vi matchen p.g.a. detta så är det frustrerande. Måtte gud vara god.
arf: ...Näe, men däremot "gud" samt "dream team" och om Du lyssnar noga så kan Du höra dessa båda gentlemens röster i bakgrunden när det hejas på som värst... :-)
mattias - 74: Såg massor av hans tacklingar, alla på open-ice, kan inte säga att dom var för att skada, otrolig skicklig skridskoåkare, hade dom blicken i isen, small det. Får man inte höfttacklas eller????
...Tja, Mitt tips blir att slutresultatet fastställs till "2-3" nere i Göteborg och att segerpucken slås in sista halvan av tredje. Ett grymt tryck läggs på Timrås försvar som följd med plockad keaper och allt men resultatet står sig... ...det lät ju bra i alla fall...
Jag tror Timrå kommer dänga frölunda som läcker som ett såll i defensiven, men.. kommer den nya målisen att stå ikväll? Står salo eller reserven så blire väl en 5-1 till timrå!=) dom har ju som vana att släppa in runt en 5 mål per match va! haha.. sopfrölunda.. så skönt!
Helg Ernest: Nja,inte har väl han gjort bort sig va ? Tänkte väl mest på att vi släppt in 5 mål med Kalle i laget och tycker att de ska bli intressant att se hur de ser ut med ny backbesättning.
Var inte ute efter att såga/hylla nån särskilld utan de var mest en allmän fundering.
Red Rocker: Nä! Göteburgarna har lessnat på förluster, så det blir inte manstark klack. Det enda som kan vara en käpp nihjulet skall va den nya målisen då. Men honom plockar Pärsinen och Jonte ner på jorden. Då menar jag trycker honom genom jordskorpan.
Red Rocker: Ja de ska ju bli intressant att se hur mkt vår defensiv påverkas av inte Kalle K är med.... Spännande att se om vårt snitt när de gäller insläppta mål håller i sig.