jojje_timrå: ja, jag tycker det är skönt när vi timråiter kan dela med oss av matcherna på det här viset nån match i månaden som du säger är inte så farligt heller :)
adde_1337: Gött mos(som dom säger i Götet). Som Segeltorpare, utan +Canal, kan man ju normalt bara se Timrå live i Globen/Hovet och Scaniarinken. Detta öppnar ju (g)astronomiska möjligheter
ralus: Därför tycker jag att vi som kan tänka sig att betala ca 2 matcher per månad går ihop tillsammans och lägger ut länken till varandra så betalar man efter ett schema typ.
Abron: Jo, men det verkar ju vara berättigat idag till skillnad från senast :).
Får bara hoppas att man inte gör som man brukar och börjar undersöka hur många Timråspelare som får plats i Backlunds knä :).
Ett mål i baken och det andra kommer inom 2 min och sen är övertaget på VF:s sida. Nä, spela lagom offensivt. Det har vi folk som kan. Spela defensivt kan vi inte.
sargad: möjligheten har nu på sistonde nästan funnits varje match, du behöver inte leta det är någon som köper matchen och lägger ut den här, så det är bara åh vänta och se (eller köpa och streama)
RocknRolf2: Har bara sett 2:a perioden men spelet som Timrå visar upp där får mej att tänka på lagmaskinen anno 2003-2004. Ingen spelare som faller igenom, utan ett rejält lagbygge med lite extra krydda(Backlund, Sanny, Regin å nån till).
Lysande att man kan streama matchen. Brukar denna möjlighet finnas vid varje match och hur hittar man länkne i så fall?
Fantastisk period av Timrå! Backlund precis så bra som man måste vara för att kunna rubba Frölunda. Ett Frölunda som inte är dåligt, notera nu vänner hur Timrå nästan fullständigt trasar sönder deras spel. Åh, så vackert detta är att bevittna.
Bragd-Birger: En suverän bortaperiod! Det ser riktigt stabilt ut. Framförallt backspelet imponerar. Kul att se! Och Backlund i mål var inte en sekund för sent. Det här liknar en riktig lagmaskin inte mesgänget som vi såg i Gefle senast
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.