Sedan så behöver man inte vara ett snille för att förstå att Perra nog varit bra bitter över det tunna manskapet speciellt med tanke på hur han vill att vi ska spela, han var ju sjukt glad över att ha fyra bra nu.
Timrå Icon: Jomen med en dubbelt så dyr trupp som vi. jag som bor och jobbar härnere myser nu,i min arbetslag är vi 3pers 1 håller på Timråik 2 på nubbeboys ska bli riktigt kul att jobba imorn. och som jag sa till en viss herre härinne i måndags så kommer sillstryparna att få betala jag fick rätt,men det bjuder nog han på
Nu tycker jag alla ska ta den här vinsten till hjärtat. Vi må ha spelat mot ett bottenlag men vi ligger under med 2-1 med ett ganska risigt spel. Vi reder ut det och är faktiskt riktigt vassa i tredje. På bortaplan. Vi vänder och vinner på ett övertygande sätt. Det är inte varje dag man får se det!
nectis: Något som är uppenbart är att personer med insyn i Timrå om förhandlingar med sponsorer måste lära sig att hålla käft. Att det babblas om spelar-rekryteringar med journalister osv kan jag köpa eftersom det inte direkt skadar ... | #Läs mer ·