1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590487 inlägg · 6216 ämnen

Gamla fina låtar

« · 212708 Till forumet

Sv: Gamla fina låtar
Dream Team: Vem har inte det på nackhåren;) Försökte också ladda upp en ångestavlösare i form utav Radiorefet från -2000. Tyvärr så verkar det inte funktionera i nuläget. Rätt så stor fil, 17 mb men det borde väl funka ändå? Ahh, jag provar senare igen.
Kommentera

mike66: Tack ska du ha! Det är naturligtvis svårt att hitta riktigt bra versioner av den här låten, den har ju ett par decennier på nacken...

KROSSA LINKÖPING!!!
Kommentera

Helg Ernest:
Den här kan vi spela ikväll när vi krossar Link*ping. Hoppas att din djupa dagsdepression snart släpper, åtminstone tills ikväll ;)
Kommentera

Med WÖ-Kalle
Kommentera

Dream Team: Kvaliteten på mp3:an är de bästa som går att uppbringa för tillfället från min sida.
Kommentera

När vi endå är inne på musik !
Vilken Orkesterbuss fick hela Världens Hockey fanatiker till sorg
1972 när Lennar "Lillstrimma" Svedberg koliderade med den i stavrevikskurvan. Det finns i mitt bakhuvud men vill inte komma fram. Den mörkaste dagen i Svensk Hockey historia.
Kommentera

RoW: Misförstod dig ! Jo, det var på timrå Hej skivan vilket också har ett spår till om jag inte är helt ute och cyklat som kanske kan vara det Dream Team funderar över. Det var ju EP skivor på den tiden . Men jag vet att Johnny Cuts gkorde en till efetr några år som föll i glömska omgående, som också kan vara Dream Teams låt .
Kommentera

RoW: Jajja men ! WÖ Kalle Timrås genom tiderna största supporter
Kommentera

RoW: Där var jag 24 sekunder för sen ...
Kommentera

Helg Ernest: Sjöng inte W/Ö-Kalle "When the saints go marching in" på baksidan av Tirmå Hej?
Kommentera

Dream Team: Just de, baksidan va´r det ju WÖ Kalle som sjöng
In the saints på Den singeln är verkligen kullt .
Kommentera

Helg Ernest: Nu trillade poletten ner! Johnny Cutz orkester, hur kunde man glömma dom?! Ja, det stämmer att det var väl sent 70-tal. Några år efter "Timrå hej" hade tappat sin lyster... Nu är allt sånt där mega-kult ju!

Tack för tipset, får leta vidare efter en bättre version...
Kommentera

Dream Team: Det skulle tom. kunna va baksidan på Timrå Hej Med Johnny Cuts orkester , där strimma sjunger sola. Då är det sent 60 tal
Kommentera

Dream Team: Johnny Cuts och det måste va 70 tal
Kommentera

Någon som vet vilken grupp som gjorde den här gamla slagdängan? Det var nån gång i mitten på 80-talet tror jag iaf...

Är det nån som har den i mp3-format och i bättre kvalitet? Då vore jag en lycklig man, den är skön tycker jag...
Kommentera

Gamla fina låtar
Här följer ett exemplar ur den rika svenska musikfloran på temat: "Det låter aldrig bättre än du gör det"
Kommentera

« · 212708