1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590592 inlägg · 6217 ämnen

Gathockey

315574 · » Till forumet

Sv: Gathockey
Smokey: Trappskydd på Domustrappan räknas alltså inte? Hur som helst så kan väl kanske de som står där hela dagarna gå in på Domus och söka chefsjobbet.
Kommentera

Kocken: Tid och plats låter som för mycket maffiafilmer på TV eller att du är mycket aktiv i kommunens kultur och fritidsavdelning;-) Det enda skydd som är onödigt när man möter brynäsare lär vara axelskydd...
Kommentera

Smokey: Dina våta drömmar är bara svettningar av nervositet,av att åka in på hockey templet Gavlerinken och veta att ni kommer att få storstryk.

Tid och plats? (ett tips skaffa tandskydd,det kommer att behövas)
Forza Brynäs
Kommentera

Tips : 7-2 till MoDo ikväll tyvärr!!!.
Kommentera

Moverare: Tänkte smyga till Gärdehallen imorron utklädd i grönt och vitt. Då skall man väl få tyst på kattfanatikerna i varje fall. Hämta 3 poäng, vila lite och sedan ut till Kulturmonumentet och hämta 3 till mot Leksand. Detta kan bli en trevlig helg!!
Kommentera

Swordster: Förlåt, men jag förstår inte riktigt vad du menar.
Kommentera

Moverare: Den är nog lindrig jämnfört med annat som publicerats i sammanhang med ditt namn...
Kommentera

gud: Bilden skulle kunna klassas som ofredande, jag menar, det var ju inte armen eller ryggen jag gjorde illa.
Kommentera

Moverare:
och när får vi se bilden?? du kan lägga in den på din
sida eller som inlägg härinne...;0)

Pssst...
jag brukar också önska mig en massa..
Kommentera

gud: Jag brukar alltid önska mig en massa saker som jag aldrig får i julklapp, men man kan ju alltid hoppas. Som TIK i kvalserien.

Dokumentationen av blåmärket är inte sekretessbelagd.
Kommentera

Moverare:
den turen har ni inte...;0) men jag önskar er lycka till
Kommentera

gud: Det blir som vanligt, vi klappar ihop med fyra omgångar kvar och missar dessutom Play Off.

Tror faktiskt att det blir Superallsvenskan i år, och med lite tur möter vi TIK i kvalserien.
Kommentera

Moverare:
hehe..och den dokumentaionen är hemlighets stämplad..??..;0)

kul att du har börjat röra på dig härinne med...finns det
risk att ni tar en plats i Superallsvenskan??
Kommentera

65Selander: Ja just det, vinterjeans från Konsum med rutigt foder.
Hade jag glömt.
Kommentera

Moverare: Glöm inte på den goda tiden så var byxorna fodrade också
Kommentera

65Selander: Visst vi hade varit hur inne som helst. Jag med mina gröna utsvängda manchesterbyxor, midjekorta bruna täckjacka med stickade muddar och gula kabelstickade tröja. Precis som på ett av klassfotona från lågstadiet.
Kommentera

Fick precis mess från polkagrisen och så här skrev han.

"Polkagrisen skriver:
Superpajasen Moverare är åter i farten, svälj huvve !!"

Trevlig kille den där polkagrisen.
Kommentera

Moverare:
Hade man varit lika liten som förut så kan man återanvända grejerna igen. Titta bara på gympaskorna!
Kommentera

65Selander: Jag hade en brun Pumaväska, och jag blev minst sagt förvånad att exakt samma väska börjat tillverkas igen. Såg den i en sportaffär i stan häromdagen.
Kommentera

gud: Sitta?
Jag kunde varken sitta eller ligga på rygg riktigt i tre veckor. Förutom att jag knappt kunde gå. Det var det största blåmärke jag har haft sedan jag körde in med motorcykeln i en bil 1988.
Det finns dessutom dokumenterat på bild.
Kommentera

Moverare: Året före så började en annan på Vemdalensskola med en John blund väska släpades i nävarna.

Tyvärr mot dig så har jag aldrig fattat tycke för ligan på andra sidan pölen.

Men jag har autograf utav Stig Salming iaf.
Kommentera

Moverare:
hörde att du hade problem med att sitta..stämmer det...;0)
Kommentera

65Selander: Jodå, visst gillar jag Leksand, har jag gjort sedan hösten 1973, för övrigt samma år som jag började första klass på Skansegans skola i Järpen.
Det finns en historia bakom, men den tar jag en annan gång.
Har för övrigt en T-shirt signerad av "Masken" Carlsson, Magnus Svensson, Jonas Bergqvist och Mikael Karlberg.

Fast min finaste artefakt är ändå Mattias Wiklunds signerade klubba och ett signerat kort på bröderna Hanson.

Har dessutom signerade bilder med Joey Kocur, Jeff Odgers, Ken "Bomber" Baumgartner och Craig Berube. Idel finlirare och puckkonstnärer. Saknar bara Dave "Hammer" Schultz och den störste av dem alla, Bob Probert.

matsby: Du skulle ha sett hur blåslagen jag var efter den senaste supportermatchen. Kan inte bli värre.
Kommentera

65Selander:
Du måste skoja...menar du att Moverare kunde sjunka längre än vad han gjort?

trodde det var omöjligt *s*
Kommentera

Moverare: Ang tuneringar för supportrar så finns det sådana i fotboll och dom fungerar smärtfritt, bara skoj och glam.

MFF Support har en sån turnering varje år
www.mffsupport.com/MFFSupportCup/MFFSupportCup.asp

Förresten du sjönk i mina ögon när jag läste på din presentation att du håller på Leksand ;-)
Kommentera

Moverare:
Trotts att du blir blåslagen :) ?
Kommentera

westerlind: Nästa steg borde rimligen vara att ordna en Supporterturnering. Nåt i stil med SCA-cupen, men för supporterlag.
Sundsvall-Timrå-matcherna har varit hur roliga som helst.
Kommentera

RST: eller skall jag säga L1 L2 L3 ? ´Det är vi ett knippe som tyckt sedan i våras. Så för oss äldre är det bara ett konstaterande, att du har rätt.
Men "valparna" lär nog gnälla. Man får ju inte kritisera Snubben offentligt, då är man inte en sann supporter. ( c :

Nä, Kick not lick ass ! och rädda Klubben.
Natti natti !
Kommentera

vad mycket skit det snackas , Någon som vet om det är något nyförvärv på G,
Skulle behövas ett par stycken snarast annars blir det en tung vinter.
Hoppas jag inte retade upp någon nu.
Kommentera

matsby: Himlen på jorden :-))
Kommentera

70 Rodrigues:
vadååå,, förstår jag dig rätt nu...finns det någonting utanför också?

Vad är liiiidingö då *s*
Kommentera

matsby: Världen Timrå då eller :-))
Kommentera

70 Rodrigues:
Det är ju vida känt över hela världen att det bor en TIK:are i varje människa, hjärtat är ju som bekant alltid rött *s*
Kommentera

matsby: Dream on my friend :-))
Kommentera

70 Rodrigues:

NI har väll snart inget hockeylag, konkursen är nära, det är väll därför alla brynäsare är inne hos TIK, antingen för att skrammla pengar, eller också så att de har en reservplan att bli TIK:are när Brynäs får börja om i div 2
:-P
Kommentera

matsby: Du får väl gå in på en GB som har ett hockeylag, typ Brynäs :-))
Kommentera

TITAN:
Ursäkta men vet ni vart hockeysnacket har tagit vägen?

Jag har kommit till gathockeysnack nu och vet inte hur jag skall hitta tillbaka :-))
Kommentera

TITAN: Sånna som dig hostar jag upp varje måndagmorgon :-))
Kommentera

TITAN: GÄSP :-))
Kommentera

70 Rodrigues: hehehe, skaffa försäkring.
Kommentera

TITAN: Kom och plocka bara :-))
Kommentera

70 Rodrigues: men då har du inte räknat med 104kg TITAN, som går som en isbrytare före Smokey...
Beware...NOT TO FUCK WITH
Kommentera

70 Rodrigues: Är ju ett starkt taget initiativ måste jag säga...Lycka till
Kommentera

Frella: Vi håller på som fan!!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Även om BIF går mot en bättre sporstlig säsong så verkar den ekonomiska inte vara så god då man ligger 500 per under det budgeterade publiksnittet. Det blir till för er att skramla mer pengar då...
Kommentera

Frella: Förstår att du tycker det :-))
Kommentera

70 Rodrigues: Vi kan ju alla bara knyta våra nävar och hoppas du får rätt i ditt utgångstips =)
Kommentera

Frella: Skönt att ha fel ibland, även solen har fläckar :-)) Men det är som sagt låååååångt kvar på säsongen!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Må så vara, men speciellt härligt vet jag inte, det är ett lite för starkt uttryck efter gårdagens förlust mot ett lag som du dissat hela sommaren. Med en 2e keeper i mål och en utvisningsbenägen Björck, och en spelare som kört fast i Malmström...

Tycker än Brynäs ser lite bättre ut än vad alla dissningar antydde...tyvärr
Kommentera

Frella: Vi Brynäsare är jävligt trevliga :-))
Kommentera

315574 · »