rupert: vissa kanske är i behov av fler än en tågbiljett till globen.
Annars är det ju bara o köra på egen hand, dvs boka tågbiljett via ticnet, går ju kanonbra tåg den dagen har jag sett. Det är ju en match ingen vill missa ;)
Ann: Absolut, om det fanns ett buss alternativ tror jag säkert att det skulle finnas ett intresse för det också..men men bara att ta eget intiativ, bil/tåg/Y-buss eller vad som helst :)
Fanzin: Ja absolut ...nu va det väll det att tågresan lät lockande så där allihopa...liksom...:)) men vi visste inte innan biljetterna tog slut om vi kunde...men men det ordnar sej på nåt sätt:))
DIF-Timrå, lördag 29 oktober 2005, kl 15.00 Globen, Stockholm
DIF-HOCKEY För familjer och ungdom till och med 16 år finns familjeentré 80 kr/person. Gäller samtliga hemmamatcher. Ingång via entré 4 i Globen och entré 13 i Hovet. Biljetterna är begränsade och börjar säljas 1 timme innan matchstart.
Bortaklackens biljetter bokas genom respektive klubb via DIF-Hockey.
hoppas detta medför att några inte kan åka med så man kan köpa lös biljetter där ;) .. själv så visste jag inte om jag skulle kunna åka förrän det var för sent ..
Hassebo: Exakt! Det här är tamefan ingenting annat än en ren och skär skandal! En komplott av av ståkkhålmsjävlarna!
Har de ingen känsla för liret i huvudstaden. Dessa förbannade sadomaschistsvin som bara tänker på sig själva och aldrig upphör att förvåna.
Snickrar de inte till en synnerligen bra lösning på detta moment 22 så skall vi banne mej fakturera DIF Hockey för tågkostnaden samt hotellvistelse för var och en av oss alla tågresenärer samt mat och en krogkassa på 5000kr per skalle.
En svidande förlust för en förening som redan går på knäna.
Det är omoraliskt, oetiskt och oförsvarbart att behandla oss norrlänningar som boskap och köra över oss med ångvält i parti och minut!
Jag skall fan bara ut på krogen. Nåt annat finns inte.
ernie eagle: Jag vet inte riiiktigt om DIF styr upp en tidsändring av en elitseriematch för att jävlas med en supporterklubb, det låter nästan orealistiskt. Förmodligen är det väl häst-show eller nått sånt där dagarna innan så dom inte hinner ställa i ordning innan, har ingen aning. Men det låter aningen mer realistiskt.
Knylan: Nej det förstår väl jag också. Men jag skiter fullständigt i om det är nån sketen hästhoppning eller dressyrtävling på Globen. De skulle de där jävla fårskallarna ha tänkt på tidigare. Lördag 29/10 är löningsvecka och söndagarna min enda lediga dag således skall jag fanimej ut på krogen vare sig Djurgården vill det eller ej! Jag finner mig inte i detta!
Jag skulle inte ha något emot om vi åker samma tid som är utsatt, och sedan får vänta ett par timmar innan matchstart. Det finns saker att göra i Stockholm, minst sagt. Men problemet är hemresan, det där det kliar med SJ förmodligen. Den blir kraftigt försenad.
Hugaligen. Matchen i sig är ju förhållandevis betydelselös, men själva resan, den får inte gå åt helvete bara.
Någon som vet vilken sektion som supporterklubben fått biljetter till? Kan vara bra för oss i exil att få veta, så vi kan boka biljetter till sektionerna intill.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.