Måste väl vara många som mår dåligt nu,jag gör då det. Några 3 poängare skulle nog göra livet bra mycket lättare.Man hoppas och åter hoppas att nu ..... , men inte.
ELLER KAN JAG INTE FÅ HÖRA!!!! det finns tid kvar vi vänder detta he he. nu måste dom göra någonting. inte ens linköping vr så här dålig när dom hamnade sist i elitserien när dom åkte ur
bucken man har liksom gett upp, vad ser du för ljusning, fattar inte du att timrå kommer att få vänta ytterligare i några år innan vi får se elithockey igen. tänk dig själv när tierp kommer på besök. hur många spelare tror du stannar i timrå efter denna säsong. det finns inte lika mycket hjärta här som i leksand
kn.. tror inte att du är en TIMRÅ IK supporter.. jag har kollat ALLA dina inlägg..finns INTE mycket bra i dom..Hmm..troligtvis så är du en kattlovers...men du var allafall närmare på 1-6 än jag 3-2...
Nä nu djävlar blir jag syr. Hur fan kan man sitta och hacka på Freddan & Phill när Tik inte gör mer än 0 mål. dom kan ju inte vinna med 0-0 heller. Näe om Timrå hadde gjort 4 till 5 mål och ändå förlorat så skulle jag förståt att man hackat på målisarna. Inse att det inte finns några kvalificerade utespelare i Timrå förutom Z och honom har vi ochså snart förstört. Näe sälj Z och ge honom chansen att utveklas och ta steget till nhl & tjäna en hacka på kuppen så att man kan köpa någon målgörare till kvalserien.
Och jag vill föreslå att vi säljer bucken till ett lag som kan köpa sig till framgång!! Jag föreslår, Malmö, Dif eller Färjestad. Själv älskar jag Timrå Ik
Ja jag med. Kommer alltid att göra det åså , men man måste ju va realist. Försvaret????? Anfallarna?????? vart finns dom då????? Vi kommer att bli överkörda i kvalseien ju..
Kongo: Det spånades här förut, hur supportrar kan visa sitt missnöje med spelet. Jag har fått mig berättat, att många spelare ändå kämpar oförtrutet. Ett mildare alternativ: Alla får var sitt blankt A4-papper, varvat röda och vita, som hålls upp framför ansiktet när spelet uteblir - tifo och protest. Nå?
Fjadern: Det är tyvärr svårt att jämföra dagens match mot matchen mot HV ifjol. För att Timrå saknar självförtroende. Det är så att Fbk är betydligt bättre än vad HV var ifjol och att Timrå har fruktansvärt svårt att göra mål. Timrå gör i snitt endast två mål per match. Men skulle detta ske skulle ja inte grina,eftersom det bästa som finns är när Timrå IK vinner och jag är inte mer negativ än dom flesta andra,skillnaden är att jag uttalar mig.
Santos: Är du på matcherna och kollar spelarnas reaktioner eller.. Komma å säga att luften gick ur borde du ju inte kunna säga annars :P De kanske är ett jäkla GO i pojkarna.
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.