Jensen_12: jo men i det stora hela spelar resultatet i denna match inte en överdriven roll. Hela försäsongen kommer ju gå ut på att få det nya spelsystemet att funka.
dr-nix: jag vet att det ska fungera, har för mig att det beror på att adblock blockar sidan. Men jag kör med IETabs så det går bra ändå. Har inte orkat engagera mig i det bara.
En ganska underlig grej hände när Styf pangade in sitt mål. Direkt efter målet åkte Sanny och tog rätt på pucken. Märkligt. För Styf har ju, mig veterligen, för längesedan gjort sitt första mål för Timrå. Måste ha varit någon intern grej, typ försten av backarna att skjuta ett slagga i mål i PP.
I övrigt; försäsongsmatch. Nytt spelsystem. Virrigt stundtals.
Ambroo: Även om det hade varit så. Hur häftigt är det att få en puck från en försäsongsmatch? Brukar ju vara första målet i serien som belönas med pucken. Eller hur?
Go timrås juniorer också... Lander o MPS var sitt mål ikväll mot Tjckien 7-3 där har tik två 16 åringar med riktigt hög klass..
Tyckte för övrigt personligen att C. Erixon kämpade storstilat ikväll ett överraskande bra jobb på kanten..även om en sån här match inte säger så mycket. han ser ut att fysiskt också klara spelet bra.
Dream Team: Jag skulle inte grina om Löven gick upp igen, så länge de är sämre än oss bara så.
Att förlora emot Löven på den tiden var ju inte direkt något som gjorde ens själ friskare. Usch, Fy.
Mellan 95-98 så förlorade vi 9 raka tävlingsmatcher emot dem, 6 av dem kom 97/98. Det var nog det värsta året i Löven-hat. Värsta matchen var garanterat förlusten i omgång 9 i kvalserien 2000 då de gick upp via den segern.
Alltså,va f*n?! Måste bara lägga in en protest där...i våra ögon så har dom inte lidit nog ännu...sorry kunde bara inte låta bli att kommentera trots det inte är mitt forum för sånt där är vääldigt känsligt hos vissa ;)