Nej, det var jobbet ute på Alnö som jag befann mig på. Inget hockeymecka så långt ögat når. Nej, jag jobbar inte så jag ser Timrå kommun därifrån (vilket är fullt nöjligt från den norra delen av ön), utan på sidan som vetter mot Tunadalssågen. Och även om ett visst annat hockeylag väl har sina anor i de krokarna så är det ändå så långt ifrån ett hockeymecka man någonsin kan komma ;-)
Tyvärr bidde det inget Leksand då jobbet kommer ivägen. Jag sparar istället min röst till Gärdehov och SCA-cupen kommande vecka.
wap.hockeysnack.com Uddan: Det känns kanske som det är någon annan spelares axlar man likt en marionettdocka har klippt ihop med Tenkrats nuna. Varken speciellt snyggt eller bra, mer för att ha en bild med honom iförd Timråtröja.
Hahl Bundy: Jag kan ta på mig att vara talesman för Leksandsresenärerna och kan då påstå att om någon ny växelramsa kommer uppstå så blir det nog ingen som diskuterats här utan mer någon rolig vi kommer på innan match.
Utan att bry mig särskilt mycket om vem som ser ut som Grinchen, Långben, Bolags- Benny el. vem det nu är så undrar jag lite grann av er som sett nån match: Hur har det sett ut? Har ni kunnat utläsa nånting utav hur Timrå kommer att spela denna säsong?
Nu till nåt annat, tyvärr kan jag ju inte haka på till Dalarna, men ni som ska dit: Hur kommer ni att göra med nya växelsånger o ramsor som vi diskuterade hej vilt här i våras? Förslagen haglade in rätt bra om jag inte missminner mig.
Ambroo: Tyskarna är helt suveräna på det där. Italienarna bara knappt slagna. Ensamma kvällar kan förgyllas med all sköns erotiska konst. När frugan strejkar då får man ta detta som substitut :)
Uddan: Alternativt så är ju bilden på Tenkrat ett bildmontage, då han väl aldrig hittills satt sin fot i vare sig kommunen eller i landet. Artistkontraktet är förstås orsaken till detta.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·