Frella: Du måste komma ihåg en sak, det är inte bara att fixa saker.. Folk ska tillexempel anmäla sig i tid vilket inte alla vill förstå.. Om du sitter här och funderar hinner säsongen ta slut innan du vaknar till.. anmäl dig och se vad som händer...
kermit: men faktum kvarstår, du måste anmäla dig... en buss kostar pengar så man måste få tillräckligt med anmälningar först innan man fixar det andra...
Senaste nytt: SK har 100 biljetter tingade. Bor ni på annan ort eller planerar att åka ner själva så ring mig så ska vi se hur många biljetter vi kan försöka fixa åt er.
Madde: Bästa vore väl om man åtminstone fick ihop två bussar. En som övernattar och en som går hem efter match. Känns ju inte så himla lockande att åka hem mellan matcherna.
matsby: Om alla väntar på om det blir övernattning eller inte så kommer det inte bli någon resa! Ni får chansa och ringa och anmäla er. Blir vi tillräckligt många så blir det ingen övernattning och vi kan alla åka hem direkt efter matchen.
Madde: Kan inte supporterklubben gå in och sponsra 50% på en dubbeldäckare till Göteborg?
Med tanke på att det är Timrå IK's första semifinal på tjugoåtta år så kan man väl ta 100:- /pers i en dubbeldäckare med hemresa efter matchen. Om det då kostar 12000:- av klubbkassan så mål väl det vara hänt.
Om vi var 6 st bussar till Västerås i en kvalseriematch så borde väl målet vara åtminstone en dubbeldäckare till GBG!!!!!!!!
RoW: ibland undrar man om det är så där dom gör på resorna, har städat ett antal bussar där man har varit tvungen till att ha simborgarmärket för att ta sig in på toaletten...
willysson: Nu tänkte jag på minibuss och en stor buss med chaufförer. Ska man köra ner till Götet och sedan hem igen så skulle åtminstone inte jag ta på mig det ansvaret. Vem vet hur väglaget kommer se ut? Man lär dessutom vara ganska trött...
Madde: Jag övernattar nog ändå jag, så men jag ska med iaf. Åker helst inte 75 mil hela natten sen hinner man bara gå å lägga sig så ska man åka ner igen.
willysson: Ska vara att de hade halva priset på MoDo resan då, fast jag tar juh hellre billigare inträde, eller nån resa där det isf får plats med mer än 160 pers.
Frella: Hade inte SK ett alternativ för billigare inträde??? Krav på medlemskap ska det vara, men inte ålder på arton år. Man är straffmyndig när man är 16 så den gränsen är jag med på...
willysson: Det gör nog de flesta... Det var därför jag inte skrev mer...
Har ni frågor om resan så skicka ett mail till mig eller Stefan Jalonen. Ställer ni alla frågor i gästboken så kommer vi säkerligen missa att svara på någon. Tack på förhand.
Ha tålamod med oss. Det är första gången för oss och vi gör så gott vi kan.
Madde: Kommer att åke med er ner på lördagsmatchen, visst kommer det väll att finnas buss som går hem sedan? Vet många som inte kan stanna hela helgen.
Kan jag köpa bilj av supporterklubben till måndagsmatchen den 24/3 (om det blir någon) vill ju stå i klacken då, kommer att resa ner själv med bil i och med att jag skall stanna i hallsberg på kurs till på tisdag kväll..
Tycker man kan lägga ner hela SK när man först har medlemskrav, sen även om man är medlem men under 18 får man ändå inte åka. Känns som viss diskriminering eller så, får de rabatter som finns på SK-kortet kan jag lika gärna vara utan.
För mig som är över 18 skulle jag hellre se att man likt patronerna hade billigare öl på Olearys typ samt billigare inträde på matcherna, det skulle räcka för att jag skulle bli medlem.
Bästa vore ju om vi kunde hålla oss till just Göteborgsresan i denna tråden, bättre att starta en ny tråd om man vill prata om ett annat ämne. Sen så har just detta med Lindman hjärta FBK diskuterats förut. Tror nog att det vore bra att vara lite hårdare på denna biten, nivån sänks markant på gästboken när man diskuterar flera helt skilda ämnen i en tråd.
kulltorp: Så här glad och nöjd kan en liten tjej i Halland bli, när tomten kommer med rätt grejer. Helt fantastiskt vad mycket glädje vår fina klubb sprider runt om i Svea rike. God jul!