Madde: Kan inte supporterklubben gå in och sponsra 50% på en dubbeldäckare till Göteborg?
Med tanke på att det är Timrå IK's första semifinal på tjugoåtta år så kan man väl ta 100:- /pers i en dubbeldäckare med hemresa efter matchen. Om det då kostar 12000:- av klubbkassan så mål väl det vara hänt.
Om vi var 6 st bussar till Västerås i en kvalseriematch så borde väl målet vara åtminstone en dubbeldäckare till GBG!!!!!!!!
matsby: Om alla väntar på om det blir övernattning eller inte så kommer det inte bli någon resa! Ni får chansa och ringa och anmäla er. Blir vi tillräckligt många så blir det ingen övernattning och vi kan alla åka hem direkt efter matchen.
Madde: Bästa vore väl om man åtminstone fick ihop två bussar. En som övernattar och en som går hem efter match. Känns ju inte så himla lockande att åka hem mellan matcherna.
Senaste nytt: SK har 100 biljetter tingade. Bor ni på annan ort eller planerar att åka ner själva så ring mig så ska vi se hur många biljetter vi kan försöka fixa åt er.
kermit: men faktum kvarstår, du måste anmäla dig... en buss kostar pengar så man måste få tillräckligt med anmälningar först innan man fixar det andra...
Frella: Du måste komma ihåg en sak, det är inte bara att fixa saker.. Folk ska tillexempel anmäla sig i tid vilket inte alla vill förstå.. Om du sitter här och funderar hinner säsongen ta slut innan du vaknar till.. anmäl dig och se vad som händer...
Frella: Kan förstå det... Men ställ dig en fråga: vad gör du för att det ska bli bättre??? Hinken en gammal legend i resesammanhang sade en gång: jag klagar aldrig, för jag lyfter själv inte ett finger för att hjälpa till...
Madde: Ja nu ja, men det ska väl planeras upp lite bättre innan säsong kanske. Lägga upp info om vilka resor som blir aktuella så fort spelschemat är klart, samt priser för dessa.
Frella: Vi gjorde så under grundserien men det är ingen som trott att vi skulle gå till kvartsfinal och inte mindre semifinal. Det har svängt en hel del runt motståndet och vi har inte fått in all information runt priserna ännu. Vi gör så gott vi kan. Man kan inte planera för det man inte vet.
som Madde redan har skrivit så har "vi" 100 biljetter till den första matchen den 18/3 och vi i TIK031 har tjingat 30 av dom...det finns alltså 70 kvar och senast jag pratade med Madde så är det inte allt för många som har anmält sig på resan...ANMÄL ER NU..
Frella: Jag tycker att vi ska ge Madde och Jalle en massa anmälningar nu till resor istället för att hela tiden komma med en massa kritik.Dom gör sitt bästa och med tiden och mer erfarenhet så kommer dom att bli proffs också precis som alla andra.Jag tror nog att dom uppskattar ideér men enskilda klagomål tycker jag man kan sköta via mail. Alla som hållit på med sådana här saker vet att man måste få in folk som vill åka innan man kan ge ett riktigt förslag på kanske ev pris och om det blir övernattning.Visa ert intresse nu!!!!
Madde: Jag ringer nu!!!Ska bara kolla med Malin först.
Det är ju skrämmande hur få biljetter vi får!!! Hoppas att Timrå nu gör exakt likadant...ge eventullt gästande VFsupportrar samma procent av platserna i hallen som vi fick av dom...med andra ord kommer bara ett fåtal in.
vad jag har hört av Frölunda supportrar så verkar det vara ett större gäng som åker upp...
så även om föreningen Frölunda gör bort sig emot gästande lags supportrar behöver inte TIMRÅ IK uppträda på samma sätt... vem vet...kanske Frölunda lär sig något av det??
mike66: beror på om det blir stor eller liten buss,,,kom igen och anmäl er ni som skall åka..100 bilj och vi fajtas med 031 och 08 om dessa... vill ni missa detta???
Tänk på att det bara är 19 mil längre än till lulää (enkel resa) En baggis,,ställ upp nu då..kom igen....
matsby: Vad jag har hört så ska en buss för 65 pers kosta 231 kr per resenär. Har supporterklubben något speciellt avtal med något särskilt bussbolag eller kan de välja de som är billigast?
De senaste 3 timmarna har jag spenderat mestadels i telefonen.
Vi får inte mer än 100 biljetter!!!! Jag har pratat med kontakten i Frölunda och även med biljettansvarige. Detta är bestämt i svenska hockeyligan att vi får max 100 biljetter.
Något pris kan vi ännu inte ge på resan... De flesta som ringt bryr sig inte om det blir övernattning eller inte och det är skönt att höra.
200:- går biljetten på om du är över 16 år och 100:- om du är under.
Läser man inläggen i HS så står det att man omedelbart ska ringa och anmäla sig till resorna, men i rubriken längst upp ska man invänta info. Vilket är det som gäller?
Kan inte supporterklubben gå in och sponsra 50% på en dubbeldäckare till Göteborg?
Med tanke på att det är Timrå IK's första semifinal på tjugoåtta år så kan man väl ta 100:- /pers i en dubbeldäckare med hemresa efter matchen. Om det då kostar 12000:- av klubbkassan så mål väl det vara hänt.
Om vi var 6 st bussar till Västerås i en kvalseriematch så borde väl målet vara åtminstone en dubbeldäckare till GBG!!!!!!!!