1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590972 inlägg · 6217 ämnen

Grisköping

« · 134078 Till forumet

Sv: Grisköping
Laken: LingPing körde ungefär SSK stilen.
Några kylskåp som rundnings märken och eftersom de inte han med , hakade de sig med. Björklöven har tydligen nämts tidigare men fullt så ful var dom inte. De man inte har i bena får man kompensera med armarna. Så enkelt va de !
Kommentera

Ribbskott: Tobbe L har nyligen öppnat en rid- och travsportbutik här i stan. Han bestämde sig ju för att lägga skridskorna på hyllan till BIK:s stora besvikelse.
Kommentera

Franz Jäger är väll "Sickans " specialite ?
I dag skulle vi ha kunnat kalla Nordgren för "Sickan" Han öppnade kassaskåpen vidöppen. Synn bara att det inte gav ut delning.
Kommentera

Lulekickan: Har du läst och begrundat mitt inlägg i er göstbok?
Kommentera

Nu tycker jag vi tar varandra i hand och sjunger "We shall overcome". Eller läser en bok av någon litteraturpristagare och håller poesiafton.
Kommentera

Vi är inte oslagbara, men svårslagbara!

Och därmed gonatt alla rödvita och andra vänner!
Kommentera

Helg Ernest:

Hur gammal tror du jag egentligen är? Jag stod uppe vid bongasen bredvid Skarin och storpojkarna vettu ;)

Skarin är trummästarnasmästare, världssklass på bonken ikväll. Bra jobbat.

Sen vill jag också dementera Stolpskottets oerhört fula påhopp på mig. Jag har fler än 66 hjärnceller, sädäså.
Kommentera

Frasse: Du har helt rätt i att det är domarnas fel att lag spelar som LHC gjorde ikväll. Skulle hela domarstaben slå näven i bordet och se till så att spelare som blir frånåkta inte får haka sig fast för att både få egen fart och bromsa motståndarna så skulle ju hockeyn bli betydligt roligare (vi skulle slippa en massa spelare som inte kan åka skridskor till exempel). Om alla lag verkligen spelade LHCs hockey på bortaplan skulle de journalister som snackar om hockeyns "kris" faktiskt ha rätt, men så är inte fallet. Kan lova att det kommer bli en helt annan match (på gott och ont) mot VF när de kommer på besök =)

Så domarkåren snälla!! Det är NI som har makten att förändra detta, inte spelarna (de spelar på den gräns som NI sätter). Förena eder och låt lirarna slippa bli hakade/fasthållna precis i varje situation!! Det kommer hockeyn i Sverige må bra av på massor av sätt =)
Kommentera

mike66:Nä , nu hägrar sängen ! Dra en titt på 4an (Hatkanpanjen)
Det har faktist rammlat in 8-10 nya inlägg efter hockey kväll.
Det känns kul att engagera sig när så mång annammar detta.

Natti Natti !
Nya friska i morgon !
Kommentera

Helg Ernest:

Jo det finns många roliga saker att ta upp och här kommer en sån.

Vi var på väg ner till Hovet i våras för att se på premiärmatchen i kvalserein mellan Gnaget - TIK.

Man ville ju givetvis se nunan på de kända gb-skribenterna och den första blev Hempen. Jag fick en chock, hade inte tänkt mig att han skulle se ut sådär.

Medans jag står där och samspråkar med Hempen längst där bak i bussen om den där lillkillen Kongo som retade gallfeber på allt och alla i gb´n så utbrister Jimmy tror jag det var: Är det inte Kongo som sitter i stolen bakom dig? Åh fan får man ur sig och ett vilt garvande tar fart. Fick även träffa Laken och en hel del annat löst folk på den resan.

TIK-världen är bra liten om man säger som så ;)
Kommentera

Helg Ernest: Menar du inlägget om TV 4? Jag ger mig på dem imorgon. Bäva månde TV 4 : ) Efter det kommer de inte att våga annat än att sända 95% Norrlandshockey i varenda sändning.
Kommentera

Helg Ernest: Jag ska se till att skriva ihop något riktigt långt till 4:an, och när jag säger långt så menar jag låååååångt, och varför nöja sig med att bara posta det bland övriga hatkampanjsinlägg? Lika bra att mailbomba dem om man ändå blandar sig i.
Kommentera

Lulekickan: helt rätt !
Försök sprida det vidare , läste du Erika Strandells Artikel ?
Vilke jävla höjdare.
Natti natti på dig ! Du kan ju komma med en komentar i morgon .
Kommentera

Helg Ernest:
Se där. Jag hade ändå inte varit i stånd att svara. Rösten for all världens väg 19.47 i tredje. Nu låter man som en neddrogad säl.
Kommentera

Helg Ernest: Och då pratar vi bara om förrätten.

Apropå LHC's insats ikväll. Att de skulle vara tunga att möta visste vi nog alla, men att de skulle köra med Löven-de luxe taktik förvånade iaf mig något. Lite mer framåtanda kan man väl ändå kräva ?
Kul ändå att några östgötar hade hittat upp.
Kommentera

JD: Det som förbryllade mig med Östgötarna var , De klappade ju itakt med oss och bara var tysta. Tyckte LingPing på minde om SSK , stora , tunga och orörliga.
Nu sängen , Vi kör Luleå matchen i morgon va ?
Sitter parkerad vid datorn hela dagen.
Natti Natti alli hop även du Ribbskott .
Kommentera

Helg Ernest:
Det är med bortaklackar som med barnen. De ska stå i hörnet och hålla tyst.
Kommentera

orion: Jaha så det spelar ingen roll vad hon säger,du bara ger dig på de då som du kallar bråkar med Lulekickan.(suck)
Grattis Tikare förövringt till vinsten.Jag trodde stenhårt på vinst för
lhc,men tjiii fick jag.
Väl möt hemma i stångebro!!!
Kommentera

badger: Det värsta är ju att Ribbskott kommer från Uppsala och har Almtuna som favorit klubb.
Mathiassons moder klubb är det väll.
Kommentera

mike66: Jag måste säga att du hade en snygg mössa på dig i går, såg ut som en vadderad kål docka :))))

Jag håller med dig det var ett grymt tryck på slutet o när Lind gjorde 1-1 så, ja jag tror inte jag har slutat skrika än!!!

All denna frustration som skulle ut o det märktes på alla 4800, det var som om man körde in en glödgad eldgaffel i baken på alla!

Som sagt detta skulle ha avgjorts lång tidigare om inte Dryghed hade varit rättskipare!
Rättskipare förresten, det var han INTE, det var längesen jag såg en sån otroligt DÅLIG domare som blundade för all den grishockey som LHC presterade!
Fast heder till Sandberg, MYCKET mycket bra!!!!

Fast bäst är Timrå IK:s moral!!

O som Wennerholm säger i sin Krönika i dag:
"MAN KAN INTE ANNAT ÄN ATT ÄLSKA DETTA LAG!!!!!!!!!!!!!!"
Kommentera

« · 134078