Vill vi ha hagos i laget nästa år? Jag tycker det verkar vara en bra spelare som jag hade på tal redan före denna säsong... Hoppas att han kommer upp till deltavägen!
Tycho:Lite om Yared Hagos Född i Sverige 83 av Etiopiska föräldrar. Bor i Barkarby norr om Stockholm. 185 längd. 92 kg. Moderklubb. IK Bele som är en liten klubb som tagit fram en del talanger tex Johan Mjällby. Mer om honom kan man läsa i tidningen hockey nr 9 2001. I morgon vinner TIMRÅ IK!!!!!!!!!!!!!!
dr-nix: Jag vet....skulle bara skoja lite. Han blir ett jättebra nyförvärv inför nästa säsong om allt går i lås.. En av Sveriges Hetaste junior just nu..
timraande: Du glömde.....det bästa laget för flera år framöver....dags att knyta Robban"Kenta"Nilsson till oss nu med närvi ändå håller på????Kan inte vara kul för han att spela i Allsvenskan nästa säsong......ner med Nubben till leksand för att kika på tisdag....
Jag tycker det verkar vara en bra spelare som jag hade på tal redan före denna säsong... Hoppas att han kommer upp till deltavägen!