1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Här kommer floppen. Nu väntar jag på turnen och rivern...

« · 1083435 Till forumet

Här kommer floppen. Nu väntar jag på turnen och rivern...
Backlund - Vår förstamålvakt kritiseras numera även internt och är ikväll petad till förmån för en föredetting - Förmodligen hans sista säsong i klubben.

Lehtonen - Vår toppback börjar ledsna på det mesta såväl i som runt truppen och det är framförallt på ledarna och spel(ar)kvalitén han är besviken - NHL nästa.

E. Andersson - Vår femtecenter(!) anses "misshandlad" och är allt annat än nöjd då han vantrivs både i Timrå IK och i IF Björklöven - Framtid?

Hedström - Vår största "stjärna" ser ut att ha slocknat helt och lär inte tändas av att han inte ens platsar på tre kedjor - Nästa man till rakning?

Hynning - Vår poängmässigt sett bästa ytter verkar redan ha tankarna hos sin framtida arbetsgivare Linköpings HC - Garanterat hans sista säsong.

Mäkiaho - Vår största flopp alla kategorier blev alltså först att lämna och det kom som ett brev på posten - Tack för ingenting.

Pyörälä - Vår bästa forward överlag är så trött på att spela center att han överväger att lämna klubben om situationen inte ändras - Försvinner i vår?

Pääjärvi-Svensson - Vår största talang är så missnöjd med sin speltid att hans pappa, agent Gunnar Svensson, börjat kolla runt - På väg bort?

Det är alltså det jag har vetskap om som jag tar upp. Vad som felar hos övriga/i övrigt det har jag inga uppgifter om mer än att Axelsson talar om dålig stämningen/obefintlig sammanhållning. Spelarna tittar snett på varandra och det är rent allmänt en massa negativa vibbar som sprids dem emellan.

Check eller bet? Raise... All-in!
Kommentera

« · 1083435