Kapten Nosring: Jag sa exakt samma sak inför AIK-matchen för en vecka sen. Den matchen kunde inte TIK vinna. Precis allt talade för en torsk. Sen råkade det bli tre pinnar ändå. Man förstår ingenting.
Nu har vi serieledarna på bortaplan. På hemmaplan slog vi Hästen på alla möjliga sätt, förutom målmässigt. Vi vann skotten med 47-18 men kunde inte göra mer än två mål, samtidigt som Norja sviktade. Nu har vi hittat ett sätt att vinna matcher, ett sätt vi inte hade hittat då. Norjas grodor blir inte lika avgörande, samt att han lyft sig.
Men nej. Det ska inte gå.
Oavsett resultat ikväll så är jag förbannat stolt över vad detta lag åstadkommit så här långt! Vi supportrar har gått igenom ett riktigt stålbad och besvikelserna har radats upp på kö. Vi är inte igenom de ekonomiska bekymren än men LAGET har fått mig att åter börja se ljuset i tunneln!
Off topic: Hur ser det ut på backsidan ikväll, 4 ordinarie?
Ganska väntat att det skulle komma en reaktion idag. Jag hade det på känn. Håll siffrorna nere denna match så är det uppehåll snart och vi får tillbaka några backar till omstarten.
Vilka jävla pissmål dom gör egentligen, 3 mål på 7 skott vad fan är det för fel på dem.
Med lite röta och en vaken Norja kanske man kan få in ett par puckar i andra? inte värst långt borta ändå att vi ska få in en.
Redigerad kommentar
söder över: japp, full fart i andra var det ja......men inte på oss förståss
4 i baken på 10 skott nu...
Redigerad kommentar
Om vi kan vinna 3:e perioden så skulle det kännas hyggligt ändå inför uppehållet.
Fast nu vete sjåen...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar