1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590579 inlägg · 6217 ämnen

HC Vita Hästen - Timrå IK 2018-01-31

« · 1867427 Till forumet

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2018-01-31
Det här var en jobbig förlust o allt känns nattsvart... men det kunde ha varit värre. Man kunde ha varit Modoit.
Låst ämne

The great one: Han snittar på 1:06 min per byte.. Inte undra på att han ser trött ut..
Låst ämne

palleparling: Fullständigt uselt beslut.
Låst ämne

The great one: Exakt. Hesten sög, Tröja spelade bra. Tyvärr sög vi ännu mer mot hest än mot trojanerna.

Soppatorsk sammanfattar det bra. Tung träningsperiod? För jävla segt och karismafattigt där ute.
Låst ämne

palleparling: En spelare med bra speluppfattning hade hittat passet där. Så är det. Och då borde det betytt mål o förmodligen en annan utgång av matchen...
Låst ämne

Bragd-Birger:

Ja, vi får hoppas på det beror på tung träning. Men är orolig över att det beror på avsaknaden av tung träning då allsvenskan aldrig tar ett välbehövligt uppehåll så att man får möjligthet. Världens tuffaste liga i den aspekten?
Låst ämne

The great one: Man är dö sliten för liten trupp visa spelare orkar knappt byta. Men det ska tränare sportchef ledning begripa att spelare blir skadade massa landslags läger men inte här förstår man att det är så fågelholkar bara gapa förvånade år efter år
Låst ämne

Modano: Ja, dom borde vara lika flexibla och verklighetsanknutna som du.
Låst ämne

Bragd-Birger: Bra biggan nu tar vi dom krossa pantern
Låst ämne

Det kändes sjukt mycket bättre när vi tagit 12 poäng av 15. Än nu när vi tagit 3 av 9.
Låst ämne

Timråit H-sand: å andra sidan fanns det många såna lägen i matchen, vi borde haft några måls ledning efter två perioder. Måste vara frustrerande för Haukeland när han får göra fantomräddningar och sen kan inte utespelarna ens träffa mål på andra sidan rinken.
Låst ämne

lungan: Mora 105 poäng som etta och Karlskoga 97 tvåa förra året
Låst ämne

Smokey: Jag vet inte ens om jag orkar kommentera. Det här var den klart sämsta matchen jag har sett på mycket länge. Någon måste ha petat i dem rohypnol. Inte en enda passning till någon med fart. Stillastående, peta med klubban och arslet i luften. Vill de inte dra ifrån? Mörkar de superform?
Låst ämne

hockeyärnice: Hoppas att han kan sluta dribbla i egen zon också.
Låst ämne

Herminator: Klart det var mindre bra gjort. Ser man helheten så är Gallo helt klart värdefull!
Låst ämne

Woody: Seger på fredag och allt är förlåtet!!! Dessutom hade vi som vanligt lite tur med de andra resultaten även om jag tycker det var onödigt att AIK tog alla 3 poängen, de kunde gått ha tappat en pinne. Jag hade inte tillgång till Timrås match igår men såg SSK-LIF istället och jag hoppas inte vi ska möta SSK snart, de verkar de vara på väg mot en form topp igen. Leksand fortsätter att dra på sig enormt korkade utvisningar dessutom så vi är inte det enda topplaget som suger!
Låst ämne

JanneH: Vi har SSK hemma den 17/2. Då har vi varken Hauke, Hållander eller Olofsson till vårt förfogande.
Låst ämne

Hade en liten tävling mot min brorsa, vem som ritade snyggast Timrå-logga (Örnloggan)!

Vad tycker ni?

Ska medge att min brorsa vann, men så dumt var det inte tycker jag :)

Nu krossar vi Pantern!!! <3
Låst ämne

JanneH: Ja vi måste nästan vinna mot pantern. För sedan kommer almtuna borta och den matchen kan man redan nu förutspå hur den kommer utspelas.
Låst ämne

The great one: Om nu Troja spelade bättre än Vita Hästen (vilket jag håller med om) är tyvärr TIK:s insats mot Vita Hästen ännu mer värd att kritisera. Dels för att TIK sviker sig själva och dels mot lag som kämpar för att hålla Hästskrället från Norrköping bakom sig.

Tror att i princip hela Hockeysverige räknat in en klar 3:a för TIK. Tyvärr blev det 0.
SSK blir inte att leka med. Kollade hur de kollrade bort Leksand. Men än så länge är det bara att tacka SSK för att TIK ff är i serieledning.

Fast TIK tog ju revansch mot Troja genom att förlora mot VH som därmed petade ned Troja ett pinnhål. Om man nu ska se det hela med lite svart humor.
Låst ämne

jå1: Jo då, jag gillar också Gallos driv och fightermentalitet. Men han har gjort en matchavgörande drällning tidigare och det får inte upprepas.
Låst ämne

mycket folk i arenan?
Låst ämne

hockeyärnice: Den 21 februari är det enkronas match hemma mot Oskarshamn. Alla till arenan!!
Låst ämne

hockeyärnice: Varför säljer man inte biljetterna på långsidan? Vill man fylla kortsidorna först?
Låst ämne

Puckat: ser märkligt ut, kanske är företag som redan har sponsrat dom platserna?
Låst ämne

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2018-01-31 Låst ämne

Puckat: De flesta av de platserna som gapar tomma där är företagsplatser/säsongskort. Sen är de inte billiga heller.
Låst ämne

« · 1867427