palleparling: En spelare med bra speluppfattning hade hittat passet där. Så är det. Och då borde det betytt mål o förmodligen en annan utgång av matchen...
Ja, vi får hoppas på det beror på tung träning. Men är orolig över att det beror på avsaknaden av tung träning då allsvenskan aldrig tar ett välbehövligt uppehåll så att man får möjligthet. Världens tuffaste liga i den aspekten?
The great one: Man är dö sliten för liten trupp visa spelare orkar knappt byta. Men det ska tränare sportchef ledning begripa att spelare blir skadade massa landslags läger men inte här förstår man att det är så fågelholkar bara gapa förvånade år efter år
Timråit H-sand: å andra sidan fanns det många såna lägen i matchen, vi borde haft några måls ledning efter två perioder. Måste vara frustrerande för Haukeland när han får göra fantomräddningar och sen kan inte utespelarna ens träffa mål på andra sidan rinken.
Smokey: Jag vet inte ens om jag orkar kommentera. Det här var den klart sämsta matchen jag har sett på mycket länge. Någon måste ha petat i dem rohypnol. Inte en enda passning till någon med fart. Stillastående, peta med klubban och arslet i luften. Vill de inte dra ifrån? Mörkar de superform?
Woody: Seger på fredag och allt är förlåtet!!! Dessutom hade vi som vanligt lite tur med de andra resultaten även om jag tycker det var onödigt att AIK tog alla 3 poängen, de kunde gått ha tappat en pinne. Jag hade inte tillgång till Timrås match igår men såg SSK-LIF istället och jag hoppas inte vi ska möta SSK snart, de verkar de vara på väg mot en form topp igen. Leksand fortsätter att dra på sig enormt korkade utvisningar dessutom så vi är inte det enda topplaget som suger!
The great one: Om nu Troja spelade bättre än Vita Hästen (vilket jag håller med om) är tyvärr TIK:s insats mot Vita Hästen ännu mer värd att kritisera. Dels för att TIK sviker sig själva och dels mot lag som kämpar för att hålla Hästskrället från Norrköping bakom sig.
Tror att i princip hela Hockeysverige räknat in en klar 3:a för TIK. Tyvärr blev det 0. SSK blir inte att leka med. Kollade hur de kollrade bort Leksand. Men än så länge är det bara att tacka SSK för att TIK ff är i serieledning.
Fast TIK tog ju revansch mot Troja genom att förlora mot VH som därmed petade ned Troja ett pinnhål. Om man nu ska se det hela med lite svart humor.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.