1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590689 inlägg · 6217 ämnen

Hedström

« · 647166 Till forumet

Hedström
Ingen som noterat intervju med Hedström?
Familjen har flyttat hem till Timrå, trivdes inte i USA, vi kanske får en oväntad förstärkning snart?
Kommentera

Sv: Hedström
TIKbiff:
Och den andra intervjun..
Kommentera

TIKbiff: Underbart hoppas han skippar nästa års kontrakt o kommer hem till Timrå..
Kommentera

Timråå:
Hoppas han bryter det redan nu och kommer hem i nästa transfer fönster jag ;-)
Kommentera

TIKbiff: Får hålla tummarna som faen för att det blir så :)
Kommentera

TIKbiff: Troligast blir det så ??? om Nubben har några stålar..
Kommentera

TIKbiff: Låter ändå som (om jag skall vara neggo) att han stannar resten av säsongen. Tyvärr!!
Kommentera

Fet-Ecke: Låter positivt. Hedström skriver på vid nästa tranferfönster, vore inte helt fel =)
Kommentera

Fet-Ecke: Rätt säkert att han stannar säsongen ut tror jag! Vore väl ändå en megabonuz om han valde att återvända till TIK efter endast en säsong!
Kommentera

tjobba: Drömscenario vid nästa transferfönster.Gunno kommer hem igen(för lite istid+Winnerbäckfrossa), Hedström tebax(Sugen att puckla på lite DIFARE), och som en bonus ritar Pärssinen på också.Timrå går till slutspel, där det lossnar för Pärssinen som gör 103 poäng.......
Det är skönt att drömma ibland....
3 poäng ikväll, mitt tips 1-3.
Kommentera

matte1: Skellefteå verkar det ju som de i familjen flyttar till??
Kommentera

SaraS: Var har du läst det?
Kommentera

"– Jag ska kämpa på här den här säsongen så får vi se hur det blir sedan.
Kan du bryta kontraktet?
– Jag tror inte det, eller förresten, jag har ingen aning. Men det är inget som jag funderar på just nu så det spelar ingen roll.
Luleå Hockey har en plats öppen redan i dag...
– Ja jag hörde om att Orszagh drog. Har han varit bra? Jag vill inte spekulera om elitserien just nu utan nu är det Anaheim som gäller först och främst. Vi får se vad som händer sen."

Apropå Jonte.
Kommentera

Herminator: I Norran står det att läsa att "Frun Heléne och dottern Tilly kommer nu hem till Skellefteå."
Kommentera

Skellefteå är troligen Alt 1 om han spelar i sverige nästa år...
Dock tror jag att förutsättningen är att dom spelar i ES. Han dissade ju "andraligan" i USA sist... Varför skulle han spela i en "lägre liga" här hemma?
Så jag gissar jag att TIK ligger bra till... Flera av "polarna" har flerårskontrakt.. Familjen har ett socilat nätverk, han känner till skoterlederna, trivdes bra i klubben sist och har bra tumme med "polisaspiranterna" i stan...Sånt verkar vara viktigt för familjen Hedström.
Jag gissar att vi ser honom i TIK nästa år om inte Skellefteå gått upp.
Att frugan bor hemma i Skellefteå medan han spelar klart är väl ganska självklart....Hon kommer ju därifrån.
Kommentera

Janken: Timrå ligger väldigt bra till att få tillbaka Jonte nästa säsong om han får bryta kontraktet. Min granne som är kompis med Jonte, var och hälsade på honom för en månad sedan och såg då b la matcherna mot Detroit och Chicago. Han har även då blivit uppringd av Nubben ett antal ggr. Han ska enligt min granne vilja spela för Timrå nästa säsong bara han får bryta kontraktet.
Kommentera

Paddan: läs och begrunda länken...
Kommentera

Tellus:

Förutsättningen lär ju vara att Tmrå spelar i högts serien nästa säsong..... (Brrrr!!! Det där var hemskt att skriva)
Kommentera

Janken: Ja  det syns att du darrade på "högts"... (c:
Kommentera

Janken: Det står i DN att familjen har flyttat hem till timrå!!
Kommentera

« · 647166