Icetea: Han blev klar enligt svensk skvaller media ja .. så vad är det som säger att han är klar då ?
varken ducks , tsn eller espn som en annan person sa (har inte kollat espn själv ) har rapporterat det och dom är fan så mycket mer tillförlitliga än aftonblaskan är , det dom skriver är rykten inget annat
kungsbacka: När det kommer till ersättare finns det flera alternativ. Jag tycker inte att det vore så dumt att ta hit Manderville + en spelare med offensiva kvalitéer för att på så sätt få ännu större bredd. Att ta hit en stjärna som ska ersätta Hedström är jag lite tveksam till. Jag tror helt enkelt inte på ett Timrå med en storstjärna utan föredrar LAGET Timrå. Problemet är dock att om man tar in flera nya spelare finns en viss risk att någon inte får en riktig chans.
Icetea: När jag läste citatet av Hedströms agent Strömberg hette det att han accepterade Anaheims bud och skulle skriva på kontraktet. Gissar att det inte gjorts än.
Pätr:men ta hit mandy då o sen vänta till nhl drar igång.troe ändå att det är svårt att hitta en bra spelare osen håller jag med dig om att timrå behöver ingen fix stjärna men ändå en rutinerad räv.
Zäta75: Kan inte bara luta sig mot Hållander som ska bära Timrå match efter match. Nu MÅSTE alla kliva fram och höja sig annars inget topp 6 och det är ett fiasko med det laget man har
Kollade inte på Timrås hemsida, den brukar ju aldrig vara först med dylika nyheter ;-)