1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590690 inlägg · 6217 ämnen

Hedström till Modo

« · 1084444 · » Till forumet

Sv: Hedström till Modo

Modano: Du fortsätter briljera. Igår var det Werner till Timrå, idag Jonte till MODO.

Kommentera

Poffa: Hehe, men fan va jag önskar att det var sant:)
Kommentera

Tikinmyheart: Ja, det har ju imponerat lika mycket i år... ;P
Kommentera

Poffa: Och jag hörde från säker källa att Mats.Z brutit kontraktet med MoDo då Timrå erbjudit honom mer pengar och gratis klippkort på Hurtigrutten.
Kommentera

Poffa: Skillnaden är att igår så var det ett önskemål, idag är det ett påstående från en säker källa.
Kommentera

Källan är Zaccodog och en spelare inget namn där säger jag men det är så sant det kan bli.
Kommentera

När väntas detta bli offentligt då? Skulle ju vara roligt att veta om det nu stämmer!
Kommentera

Modano: Du vet att detta är grundläggande för din trovärdighet under resten av ditt liv ?
Kommentera

Modano: Hur ska ni välkomna honom då? Med nappflaska och blöja?!
Kommentera

actionleif: Japp så är det och det står jag för du får svart på vitt under dagen. Angående Håkan Bogg ja då är målsättningen Allsvenskt spel nästa år slänger bryter sönder årskortet direkt.
Kommentera

actionleif: Jo, jag vet. Jag tror dock att båda två är lika otroliga.
Kommentera

Modano: Och vad får vi i utbyte? Andreas Molinder?
Kommentera

Ambroo: Äh, ska vi byta bort Molinder vill vi ha något annat än en inkontinent förtidspensionär i utbyte. Duger det inte med några uppblötta korvbröd?
Kommentera

Paddan: Bara om ni även skickar med några Zeunerts Ale
Kommentera

Ambroo: Möjligen Freddan i mål igen nä vet ej om det blir nå utbyte men med linka robban snål johansson blir det nog en back från Asplöven på sin höjd.
Kommentera

Modano: Het värvning, eller vad säger namnet?
Kommentera

Modano: Låter inte helt overkligt nu när Wernblom lagt av.Kan Wernblom ha 50% av Jontes lön? Tar Modo över halva Jontes kontrakt så får dom ingen större kostnad.Modo är säkert ute efter en forward till och är kanske beredd och chansa.
Kommentera

Modano:

OM det blir så kommer du få se den riktiga Hedström!!!

där har dom en coach som kan utveckla spelarna!!

BOGG!!!! vilket jävla april skämt

25000 kr i månaden typ.. och snittar 10 poäng per säsong, hahhaha

vilket skämt Timrå börjar bli, det värsta som finns och jag hatar mest är snåååååla människor m.m.
punga upp rejält offra lite för att vinna för f..n!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi behöver en lirare som snittar 25-35 poäng minst..
Kommentera

Modano: Heter din källa möjligvis Kalle Anka ??
Ingenting är klart innan det står på timraik.se.
Kommentera

Modano: Det är ju verkligen fel läge att hålla på att trolla om spektakulära övergångar FRÅN laget. Behåll dina fantasifoster för dig själv istället.
Kommentera

-Gurra-: Styrelsen verkar sitta och läsa Kalle Anka.
Kommentera

Bo Bly: Snarare den som startade denna tråd som gör det
Kommentera

keni: är man snåål och värd att hatas om man inte har pengar att punga upp?
Kommentera

Modano:

Jag kan tro att det handlar om brustet förtroende för tränarna!!!
Kommentera

Jonte var i alla fall med på dagens träning.
Kommentera

Nog för att jag inte har varit nöjd med Jonte den här säsongen.

Men Modo? Så illa tycker jag inte om honom att jag vill ha honom dit. Det har han inte gjort sig förtjänt av, än.
Kommentera

Angående Hedström till Modo skriver Modano bl.a. följande:

"Japp så är det och det står jag för du får svart på vitt under dagen."

Hur länge jobbar man på kansliet, hur länge ska man behöva vänta? Långa arbetsdagar verkar våra ledande personer i klubben ha, i alla fall.

Kommentera

250kg kärlek: Känns som den gode Modano blivit förd bakom ljuset. Men även Bogg skulle väl skriva på för någon klubb idag enl hockeysverige.se. Sportchefer jobbar väl dessutom dygnet runt?
Kommentera

Det Modano påstår är nog ett skämt, skall bli roligt att se..
Kommentera

Frella: Det som gjorde det lite intressant var att Modano hänvisade till zaccodog som källa. Samma zaccodog som var först här med nyheten att Nubben bryter kontraktet och flyttar.
Kommentera

keni: Håller med dig om att då kommer nog den riktiga Hedström fram och det är han VÄRD...
Kommentera

zita: Vad menar du med "då kommer nog den riktiga Hedström fram och det är han VÄRD..."?

Kommentera

250kg kärlek: Jag tror bara det pga vissa omständigheter....resten får du räkna ut själv....Se bara på min "goe" *L* Marttinen som fick lämna Timrå förra säsongen.
Kommentera

zita: Du skrev för inte så längesedan att "Det vore bättre Hedström åker än Mäkihao. Tänk att när Hedstöm var avstängd tog dom ju poäng i matcherna...konstigt...sen när han är tillbaka är det bara skit.........."

Hur ska du ha det?

Kommentera

250kg kärlek: Det jag menar är att jag tycker att han är värd att få visa vad han kan, för så har det ju inte blivit i Timrå på senare tid. Hoppas du förstår hur jag menar
Kommentera

250kg kärlek: Det vore bättre Hedström åker än Mäkihao har jag skrivit det???? Min högsta önskan är att Jonte ska spela bra här i Timrå.
Kommentera

zita: Du eller någon annan, med din inloggning....
Kommentera

250kg kärlek: Oj då det kommer inte från mig, så blir det när man delar dator med "gubben" och inte loggar ut. Han och jag är oense i den frågan om Jonte, han emot och jag för. Då förstår jag dig det blev ju lite "konstigt"
Kommentera

Jag tycker Mähiako varit hyfsad ändå, förmodligen har han för hög lön och har inte infriat förväntningarna. Tanken då var väl inte fel när man tog hit Hedström han var bra under lockout-året och han var bra i nhl men det är en av dom största plumparna timrå gjort i historien, han är bara medel-måttig och drar in nästan 300.000kr per månad det är ju rent vansinne. Det är ju bättre med facit i hand att ha 2-3 andra spelade för dom pengarna, framtids-spelare. Jag skulle inte klaga om Päjäärvi skulle ha 200.000 å pärssinen 200.000 dom är värd pengarna å bäst i laget. Jag börjar bli mer å mer van Robin å Styf. Dom är tuffa å har en het vilja. Men Dennis å Skogs är medel-måttor. Lehtonen en spelade back som producerar poäng. Jag skulle gärna se en "ny" Teemo Aalto som komplement, viktigt om man vill gå till final att ha minst 2 backar som har bra spel-uppfattning å som kan göra poäng. EN VIKTIG SAK ATT GÖRA ÄR ATT SPARKA BACKLUND FÖR NU ÄR JAG LESS PÅ HONOM. HAN ÄR HALV-KASS HELA TIDEN. HAN HAR INGA TOPPAR ENS SOM VISSA TALANGFULLA MÅLISAR SOM KAN SPIKA IGEN TOTALT IBLAND SOM KAPANEN KUNDE GÖRA. KAPANEN HADE EN HÖG NIVÅ HELA HELA TIDEN. VI KOMMER ALDRIG ATT KUNNA VINNA NÅT MED BACKLUND DÄR BAK. VI MÅSTE SKAFFA EN RIKTIG FÖRSTA MÅLVAKT!!!! SNÄLLA!!!! EN MATCHVINNAR MÅLVAKT!!!!BACKLUND HAR INTE DEN DÄR TALANGEN TYVÄRR...
Kommentera

Ljusta_keta: "Men Dennis å Skogs är medel-måttor"

när fan blev Dennis medel måtta, han är KASS, skit DÅLIG!!!
Kommentera

Ljusta_keta: Vete fan om Mäkiaho hade så hög lön. Man var ute efter en center och tidigare nån back. Så helt plötsligt så värvar man en powerforward, verkar snarare som nått man kommit över för att det var billigt.

Han gjorde i alla fall sex poäng de sex första matcherna. Han fick inte mer speltid med motiveringen "att de inte kände honom" okej. Nöjd med Challe var han tydligen inte i alla fall. Sen så är väl detta en liten miss av Linkan också, om han måste sparka den han själv värvat. Tydligen så får TIK pynta för Mäkiahos sex återstående månaderna.
Kommentera

Det måste börja hända något i Timrå
Jag är Mora fans men vill gärna ha med Timrå där uppe.
Hoppas vi får mötas snarast i elitserien.
Kommentera

skulle inte detta byte bli klart igår enligt " säkra " källor ? :P
Kommentera

TobiasThyr: Japp men Modano förklarade igår att det blivit försenad pga diskussioner om lön och eventuella spelarbyten, det skulle förhoppningsvis bli klart innan helgen, enligt den där "säkra källan".
Kommentera

andyo: okej, då vet jag :p , tkr det vore lite sorgligt om jonte stack trots hans usla prestationer på senaste, såg hellre warg i timrå igen, på den tiden producerade han ju hej vilt :)
Kommentera

TobiasThyr: Mjo, på nått vis håller jag med. Sen skulle det kännas förjävligt om Jonte spelar bra i en annan klubb. Men hela den där affären känns väldigt orealistisk, men det är ju å andra sidan det mesta inom klubben hösten 08.
Kommentera

Tyckte de va dags att få liv i denna tråden igen. Snart ska den ju vara igenom enl. den säkra källan ;) Spännande att följa utvecklingen, känns som att de kommer gå väldigt fort! Eller...ja de e nog nästan en nödvändighet för annars har ju den källan inte levt upp till sitt namn :O och de vore ju tråkigt :|
Kommentera

kakblad: Jag gav er informationen når jonte gick till TIK,Jag gav er infot när Nubben gick till VF. jag gav er infot att Hahl var klar för VF.Jag kan ha fått fel info om Modo(kan sitta i pengar ), glöm inte bort alla förnekelser från styrelsen om dom andra övergångarna.jag kan ha fått fel info den här gången i så fall beglgar jag detta,men kusin är kusin
Kommentera

zaccodog: Jo men om du har en såpass bra källa så borde du kunna säga när du har fel också. Har du en så bra källa så borde den ju också veta när ryktet inte är aktuellt längre, då borde du också kunna få reda på det ganska enkelt och därför borde du kunna komma ut med dementiver också och inte bara rykten. Så slipper diskussionen om övergången fortsätta i 2 dagar om det inte finns någon sanning i det.
Kommentera

kakblad: Det kanske fortfarande är aktuellt?jag fick en mycket skit när jag la ut det andra osså,allt har sin tid,jag kan inte pressa hur mycket som helst
Kommentera

« · 1084444 · »